Avatar billede robotten Praktikant
31. juli 2002 - 14:18 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Underkategorier på E!

Hej

Kedede mig lidt, og surfede lidt rundt i menuerene på E. Plejer kun at bruge bestemte kategorier, og har derfor ikke set det før nu. Men  er der ikke temmelig mange underkategorier? Fx er der under internet fx udbydere - det forstås. Men at der så her igen er for hver enkelt udbyder, det synes jeg er voldsomt. Ligger jeg nu fx et spm. under en ydbyder kategori, når folket så nogensinde derind?
Jeg mener, at hvis der ikke direkte abboneres på kategorien, kunne det tænkes at der sjældent blev kigget i deete hav af underkategorier. Så hellere smide et spm. i fri debat, der er chancen da langt større for, at det ses. Men det er jo heller ikke meningen. Og derfor jo også opdelingen i alle de forskellige kategorier, men igen - synes at det er blevet voldsomt, og frygter ens spm. drukner i under- under- under kategorimængeden.
Avatar billede jakoba Nybegynder
31. juli 2002 - 15:50 #1
du kan også skrive spørgsmål i den kategori der forgrener sig, og når du kikke på den får du både spørgsmål i den og dens underkagegorier listet.

prøv fx at klikke på  'Eksperten'  i myrestien ovenfor.

så vi har faktisk begge fordele, meget specifikke kategorier samtidig med mere generelle.

mvh JakobA
Avatar billede robotten Praktikant
31. juli 2002 - 16:17 #2
nååå...  så er det derfor, jeg har set ens spm. flere steder?
Avatar billede =maddog= Nybegynder
31. juli 2002 - 17:03 #3
men lige nøjagtig udbydere er lidt sjov, fordi et problem her typisk vil resultere i at man ingen netadgang har...
bare en tanke.
Avatar billede robotten Praktikant
31. juli 2002 - 17:13 #4
=maddog=>>  *lol*
Avatar billede robotten Praktikant
02. august 2002 - 09:10 #5
Så er det på plads, lukker igen.