Avatar billede tblaster Nybegynder
31. juli 2002 - 11:36 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Banner Point

Hejsa Eksperten

Syntes I ikke det måske var på tide at få fjernet Banner Point fra point regnskabet ... det er jo ikke aktiv mere!
Avatar billede dmdisco Nybegynder
31. juli 2002 - 11:38 #1
hehe alle gode gange 2
jeg tror ikke de vil fjerne dem da dem der allerrede har fået point fra banner ikke skal snydes
Avatar billede enragedbudda Nybegynder
31. juli 2002 - 11:39 #2
jeg syns de skulle inføre det igen!
Avatar billede dmdisco Nybegynder
31. juli 2002 - 11:40 #3
der var vidst nok noget med at den fremgangs måde var ulovlig
Avatar billede bearhugx Nybegynder
31. juli 2002 - 11:44 #4
Jeg tror ikke det vil være så god en ide--- Har selv 9 points på den konto... Ikke at mit liv ville gå fra snøvsen ved at miste de points, men det ville blive lidt kludderet, hvis de points skulle tilføres andre steder.. Jeg ved ikke hvor det kunne være (Tjente points ????)

enragedbudda>> Jeg ved ikke, hvordan det skulle indføres igen... I hvert fald os, som er pro, har overhovedet ikke nogen banner mer, så hvordan skulle vi så kunne klikke på den ????

/Søren Munk Skrøder
Avatar billede robotten Praktikant
31. juli 2002 - 15:21 #5
Banner pointene er som skrevet ikke aktiv mere. Dog er der flere brugere, jeg selv incl., der har tjent lidt "guld" på bannere. Hvis dette pludselig ikke fremgår af oversigten længere, hvordan skal der så forklares hvor disse point stammer fra? At de forsvinder i dybet, tror jeg ikke du vil få mange med på, selvom det for de flestes vedkommende er få point det drejer sig om.

Og så lige på falderebet: har du ikke andet, at lade dig irritere over *s*
Avatar billede tblaster Nybegynder
02. august 2002 - 17:54 #6
Det var nu bare fordi at jeg var inde og checke mine point status her forleden og så så jeg det igen og det virker sådan lidt amatøragtigt at det er der (syntes jeg) for der er jo ikke aktiv mere! Hvorfor så ikke bare slette det far dem der ikke har nogle point og lade det være ved dem der har nogle point?
Avatar billede robotten Praktikant
03. august 2002 - 14:30 #7
Nå...  det kan jeg godt se. Selv ved jeg ikke om det vil kunne lade sig gøre, men under alle omstændigheder vil det kræve tid fra admin's at lave. Tid der vil være langt bedre at anvende på langt større - skal vi sige begyndervanskeligheder - her på det nye E-pro. Nu kan jeg ikke ligwe komme med eksempler, for har grundet ferie ikke lige fulgt aktivt med i div. debatter omkring ønskede nye tiltag her på E. Men jeg ved, at der er rigtigt mange forslag, hvoraf mange af dem er rigtigt gode, og implementeres.
Som det nok skinner igennem, synes jeg ikke dette forslag er så vigtig igen, at det burde blive ligefrem et problem. Der er som skrevet andre vigtigere (synes jeg *s*) ting, der skal udbedres først.

Men lad os fortsætte med at komme med gode ideér til, hvad der kan forbedre E, det er jo i sidste ende os brugere der bestemmer...  he he
Avatar billede tblaster Nybegynder
04. august 2002 - 18:32 #8
Lukker ... det lader jo til at alle andre har en anden holdning end jeg har!