Avatar billede bjj Nybegynder
30. juli 2002 - 14:20 Der er 8 kommentarer

sms tjeneste

er det muligt at oprette en sms tjeneste til en stor gruppe personer . for ex idrætsforening, således at en gruppe på exvis 50 personer kan modtage samtidigt og det ikke er nødvendigt som hos alm. udbydere af denne karakter, at indtaste et tlf. nr. men kan sende til alle
Avatar billede hien Nybegynder
30. juli 2002 - 14:22 #1
Det koster $$$!! Hvis du har dem kan du sikkert kontakte CoolSMS.dk's ledelse og lave en aftale!!
Avatar billede cthun Nybegynder
30. juli 2002 - 14:29 #2
snak med www.smscom.dk .. De laver det du leder efter!
Avatar billede ole_madsen Ekspert
30. juli 2002 - 14:37 #3
I "gamle" dage havde TeleDanmark programmet "Mobiltekst" til en PC, der selv ringede ind til en SMS server via et modem.

Så vidt jeg ved, eksisterer SMS serveren endnu, så kan du opspore mobiltekst programmet, er det som skabt til dine behov.
Avatar billede -mathias- Nybegynder
30. juli 2002 - 14:38 #4
Du kan sende det via dit emailprogram.

f.eks er sonofon: XXXXXXXX@note.sonofon.dk
Avatar billede keysersoze Guru
30. juli 2002 - 14:46 #5
nej man kan ikke mathias...

som hien siger så koster det kassen nu - enten skal du selv ud at købe udstyr i form af en SMSC Gateway... men den koster jo også "kun" omkring 200.000

en anden mulighed er at man lejer sig ind på en andens gateway - og der er det fx at chtun's svar kan bruges. snak med enten smscom.dk - sms a/s - eller en mobiludbyder som fx tdc eller orange.

uanset hvad så slipper du ikke for at betale
Avatar billede cthun Nybegynder
30. juli 2002 - 14:46 #6
-mathias- >> Det kan ikke lade sig gøre at sende email-sms'er længere!!!
Avatar billede hien Nybegynder
30. juli 2002 - 15:55 #7
Konklusion: "Ingen penge = Ingen SMS'er" :) Så enkelt er det...
Avatar billede keysersoze Guru
04. oktober 2002 - 19:13 #8
lukketid?