Avatar billede denboj Nybegynder
26. august 2000 - 18:41 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

admin - mailserveren er ikke så pokkers meget for at give mig mine kategori abonementer.

Hejsa, jeg har i noget tid haft jeres mailserver mistænkt for ikke helt at levere en mail på nyoprettede spørgsmål i de kategorier jeg abonemerer på. Men jeg blev helt sikkert idag hvor jeg slog mine folder forbi kategorien virus, som jeg abonemerer på. Der er efterhånden ved at være en ordentlig bunke accepterede svar. Men desværre har jeg ikke fået mails ang. nogle af spørgsmålene. (Meget få ihvertilfælde - jeg mindes en 2-3 stykker). Jeg kan godt sende en liste over de kategorier jeg abonemerer på, hvis i giver mig en emailadresse, og hvis i vil sammenligne.

Nå men nu smutter jeg sgu i byen.

MVH Denboj
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
27. august 2000 - 20:57 #1
Der må være tale om en fejl, som vi kigger på snarligst. Du hører nærmere ;)
Avatar billede admin Novice
28. august 2000 - 10:30 #2
får du mails fra de andre kategorier?
Avatar billede denboj Nybegynder
28. august 2000 - 14:59 #3
jeg får mails fra nogle af de kategorier jeg abonemerer på - men ikke alle - jeg smider lige en mail til dig med de kategorier jeg abonemerer på :-)