Avatar billede khul Nybegynder
29. juli 2002 - 15:22 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Input til 2 forms

Hejsa

Mit spørgsmål drejer sig om i at sammensætte en URL som levere input til en form på den angivne side.

Et eksempel er www.form.dk/frame.jsp?&username=test&password=test  - ved følgende URL bliver formens 2 felter username og password forudfyldt med "test".

Mit spørgsmål går nu på hvis der findes 2 forms på siden - ved brug af ovenstående URL forudfyldes kun den første form

Findes der en metode til at redirecte inputtet til form nummer 2 ???
Avatar billede criterius.dk Nybegynder
29. juli 2002 - 15:24 #1
med PHP:
value="<?php echo ($variabel) ?>"
Avatar billede khul Nybegynder
29. juli 2002 - 15:26 #2
Sitet er JSP!
Avatar billede criterius.dk Nybegynder
29. juli 2002 - 15:27 #3
Så melder jeg pas :o)
Avatar billede =maddog= Nybegynder
29. juli 2002 - 15:44 #4
cannot find server....
de to forms har en name attribut du kan anvende til at indexere dem med
<form name="form12 ..>
<input type= ... name="tolv">
</form>
<form name="form14 ..>
<input type= .... name="fjorten">
</form>

du får adgang til værien i fjorten via
document.form14.fjorten.value=<%= din_vaerdi %>
Avatar billede criterius.dk Nybegynder
08. oktober 2002 - 10:19 #5
LUKKETID?
Avatar billede khul Nybegynder
08. oktober 2002 - 10:22 #6
Beklager ventetiden - men jeg fandt en anden løsning resulterende i at jeg glemte alt om dette indlæg - sorry