Avatar billede online-help.dk Nybegynder
28. juli 2002 - 20:56 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

lære det?? hvor

hvor kan jeg lære at lave fede desings??? jeg kan godt html og css og osv...
Avatar billede dr.truti Nybegynder
28. juli 2002 - 20:58 #1
Lær at lave gfx: http://www.prodic.dk/
Avatar billede dr.truti Nybegynder
28. juli 2002 - 20:58 #2
Svar!
Avatar billede mjl Nybegynder
28. juli 2002 - 21:00 #3
Du må regne med, at godt design, også har noget med evner at gøre. Det er ikke alt man kan lære...som sådan!
Avatar billede online-help.dk Nybegynder
28. juli 2002 - 21:00 #4
det er photoshop... det er ikke billeder jeg er ude efter, mere farver og sådan noget..
Avatar billede ..musse.. Nybegynder
28. juli 2002 - 21:01 #5
hm man kan da ikke lære at lave fede designs på andre måder end at tage en uddannelse.. ellers er vi da vist nogen der spilder vores tid..
Avatar billede ..musse.. Nybegynder
28. juli 2002 - 21:02 #6
http://www.colormatch.dk

den her er go til farver
Avatar billede online-help.dk Nybegynder
28. juli 2002 - 21:04 #7
..musse.. Har jeg gået i skole for at lære html css asp acess ???? NEj
Avatar billede dr.truti Nybegynder
28. juli 2002 - 21:04 #8
..musse..: Øvelse gør mester.... Fordi du ikke er udd. an du godt være god til noget.... Min far er indeniør og han fatter ikke ret meget af at programmere C (Det han er udd. til (Han laver dog ikke meget C mere på arbejdet)) hvor jeg er klart bedre til C end ham....

Truti
Avatar billede ..musse.. Nybegynder
28. juli 2002 - 21:04 #9
jaja men det lærer man vel ikke at designe af???? Hmmm???
Avatar billede mjl Nybegynder
28. juli 2002 - 21:05 #10
Du kan "stjæle" godt design - ide'erne til det, kommer ikke bare dumpende. Man kan tydeligt se, også inden for anden kunst, at der er gode og dårlige udøvere!!!
Avatar billede online-help.dk Nybegynder
28. juli 2002 - 21:06 #11
jo.. men tak, det var noget af det jeg tænkte musse...
Avatar billede ..musse.. Nybegynder
28. juli 2002 - 21:07 #12
ening... jeg går sq heller ikke på en 5 årig design udd. for ikke at lære noget det er helt 100 gik der nok ikke hvis jeg bare kunne oprettte et spm på eksperten og lære det hele der
Avatar billede mjl Nybegynder
28. juli 2002 - 21:07 #13
At programere, PHP, HTML, CSS o.s.v. kan læres....men flot design kommer fra hjertet! Man kan undervises langt hen ad vejen, men det kræver evner...
Avatar billede online-help.dk Nybegynder
28. juli 2002 - 21:08 #14
jeg har lavet dette for sjov, som er lavet til, men ikke oploadet endnu:

hvad syntes i :
www.online-help.dk/design
Avatar billede mjl Nybegynder
28. juli 2002 - 21:10 #15
Er da helt ok - og du kan jo surfe lidt rundt, og se hvad andre har lavet - det giver rigtigt gode ide'er + ide'er til farve-valg!!!
Avatar billede mjl Nybegynder
28. juli 2002 - 21:11 #16
He he - ok - du laver en side om design-hjælp - oki doki - så er far med igen....!
Avatar billede _-jspr-_ Nybegynder
28. juli 2002 - 21:15 #17
Avatar billede mjl Nybegynder
28. juli 2002 - 21:16 #18
Kunne jo godt ligne http://www.friserverplads.dk/ lidt - eller hvad ;O)
Avatar billede ..musse.. Nybegynder
28. juli 2002 - 21:17 #19
tak for point.. den der colormatch er bare gutty når man er kørt fast i noget med farver
Avatar billede Slettet bruger
28. juli 2002 - 22:32 #20
Du har stavet tutorials forkert ude til højre :)
Du har skrevet "totuials"