Avatar billede _-jspr-_ Nybegynder
28. juli 2002 - 16:54 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

Hvad synes i om Denne Site???

jeg er NÆSTEN færdig med den, men bare HVAD sunes i om den?????

http://www.friserverplads.dk/dangerousbmx
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
28. juli 2002 - 16:57 #1
Jeg synes introen er meget irriterende.
Selvom du sikkert har brugt lang tid på den - burde du fjerne den.

"danmarks bedste BMX side".
Lav være med at bruge den slags udtryk. Der skal ligesom være grund til at sige det.

Din farver er for dystre inde på selve siden. Og fylder for lidt på skærmen.
Avatar billede _-jspr-_ Nybegynder
28. juli 2002 - 17:00 #2
hmmm...! hvilke farver/skrifttyper skal jeg så bruge??????
Avatar billede _-jspr-_ Nybegynder
28. juli 2002 - 17:02 #3
hvad mener du med selve siden???
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
28. juli 2002 - 17:04 #4
dine skrifttyper er egentlig okay (i menuen osv)... MEN, det er umuligt at læse hvad der står midt på siden. Det baggrundsbillede ville blive okay hvis du lavede det meget mere transperant.

og i introen MÅ du simpelhen have et link der siger: "Skip intro".
Avatar billede _-jspr-_ Nybegynder
28. juli 2002 - 17:06 #5
ok 10min. så laver jeg det lige...!
Avatar billede rasmus_h Nybegynder
28. juli 2002 - 17:11 #6
Du har en forfærdelig masse stave- og grammatik fejl.... Kig lige på det! Fx. sponoreres - Skulle der ikke sponseres?
Og hvad med 'krag' - skulle det ikke være krav?

- Rasmus!
Avatar billede _-jspr-_ Nybegynder
28. juli 2002 - 17:14 #7
jo....! jeg retter lige
Avatar billede _-jspr-_ Nybegynder
28. juli 2002 - 17:16 #8
så'en
Avatar billede mjl Nybegynder
28. juli 2002 - 18:13 #9
...rasmus_h> Hvad betyder "Skulle der ikke sponseres?" Skulle der ikke også være "stå" med i din sætning? ;O)
Avatar billede mjl Nybegynder
28. juli 2002 - 18:14 #10
Sponsoreres - kan vel også bruges...!! :o)
Avatar billede rasmus_h Nybegynder
28. juli 2002 - 18:25 #11
mjl> Hehe... Ups! Hvad nytter det at påpege andres stave- og grammatik fejl, hvis man selv laver møj i det? Men jo der skulle ha' stået 'stå' i sætningen. Og kan sponseres ikke bruges?

- Rasmus!
Avatar billede mjl Nybegynder
28. juli 2002 - 18:37 #12
He he - fint nok - det er jo også rimeligt varmt i dag!!! :o)
Avatar billede nicklasb Nybegynder
28. juli 2002 - 18:42 #13
Lol.. Jeg ved da godt hvorfor din computer er på værksted.. Gad vide om det ikke bare er en processor der skal til for den kører?? Ej.. Jeg tror du har glemt at skrive den på dit skema.. Og så syntes jeg for øvrigt lige nåt vi er igang med dit skema at du skulle prøve at formatere det lidt pænere.. Du kunne evt. lave border-farven om.. :)

/Nicklas B.
Avatar billede nicklasb Nybegynder
28. juli 2002 - 18:44 #14
Ved sku ikke lige hvad der skete.. Kommentaren var til dette sprøgsmål: http://www.eksperten.dk/spm/240178.. Sorry...
Avatar billede iceworld.tk Nybegynder
28. juli 2002 - 19:03 #15
WHY THE FUCK har du 2 brugere  ????
Avatar billede nicklasb Nybegynder
28. juli 2002 - 20:18 #16
hva mener du?? Jeg kommenterede bare et andet sprøgsmål.. Men i et forkert spørgsmål hvis du forstår.. Eller er det ikke mig du mistænker for at have 2 brugere??
Avatar billede nicklasb Nybegynder
28. juli 2002 - 20:18 #17
og lad da være at råbe.. Det er pisseirreterende at læse... :(
Avatar billede mjl Nybegynder
28. juli 2002 - 20:22 #18
nicklasb har ikke 2 brugere - så slap af!!! Han lavede bare en lille svipser...!!! (det må være varmen)
Avatar billede nicklasb Nybegynder
28. juli 2002 - 20:27 #19
hehe.. ja.. Men næste gang du mistænker mig eller en anden for at snyde.. Så brug "Anmeld misbrug" -linket.. Man bliver sku lige i lidt dårligt humør når en eller anden nørd skriver at man snyder, og man selv er granseløst mod snyderi.. Bare lige til en aden gang.. (Kommentaren skulle ikke menes ondt.. Syntes bare det er irreterende at blive mistænkt for sådan noget..)
Avatar billede mjl Nybegynder
28. juli 2002 - 20:31 #20
...jeg forstår dig fuldt ud, nicklasb...