Avatar billede cyberesben Nybegynder
25. august 2000 - 14:53 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Hvor ligger logikken i de forsk. kategorier?

jeg undrer mig bla. over hvorfor der er en delt kategori til win95/98, når win2k, winNT og winMe har deres egne.

helt ærlig, der er sgu større forskel på 95 og 98 end på 98 og me... så det er da en ulogisk sammensætning!

og det er også ulogisk at Frontpage og Homesite har deres egne kategorier, mens netscape og IE er slået sammen under browsere.

kunne vi ikke få en strukturering på alt dette, så der blev lavet en gruppe til hver TYPE applikationer, og så de forskellige windows blev slået sammen eller adskilt helt?

Avatar billede andreas_admin Nybegynder
25. august 2000 - 15:05 #1
Som tidl. nævnt er der kommet flere nye kategorier til, og i den proces skal der også ændres noget i de gamle. Vi vil lave en samlet indsats på dette område, så snart tiden er til det. Ev. i kombination med en gennemgang/ændring af design og navigation. Håber det er til at leve med indtil videre ;)
Avatar billede goulduck Nybegynder
25. august 2000 - 16:03 #2
Heyyyy... Cyberesben ... lang tid siden jeg har set dit navn her ..hehe

Jeg troede at du var gået i dvale .. eller det var du måske også? :O)
Avatar billede mpj Nybegynder
25. august 2000 - 18:51 #3
ja... det vil jeg nu også sige...
Han er genopstanden...
Avatar billede cyberesben Nybegynder
26. august 2000 - 03:36 #4
nej nej jeg lever skam, har bare ikke brugt så meget tid herinde, kun i job sektionen.
Avatar billede cyberesben Nybegynder
12. oktober 2000 - 00:30 #5
jeg synes ikke der sker noget!
Avatar billede goulduck Nybegynder
13. oktober 2000 - 07:42 #6
JEg har læst i et andet spørgsmål, at hele kategori systemet / designet skal laves om ... så vidt jeg kunne forstå.
Avatar billede cyberesben Nybegynder
21. januar 2001 - 01:44 #7
intet resultat!
Avatar billede cyberesben Nybegynder
21. januar 2001 - 01:48 #8
Hvorfor helvede er der en Illustrator kategori når der ik er en corel draw? burde det ik være under tegneprogrammer begge to? frontpage, homesite og dreamweaver burde også være sammen under HTML editors
og hvad med PostgreSQL, hvorfor har dne ik en kategori?

hvad med Amiga, Win 3x og DOS?

hvad med servere generelt?
Avatar billede goulduck Nybegynder
21. januar 2001 - 22:21 #9
Som jeg skrev - så er der der ved at blive om på hele kategori systemet.
Avatar billede cyberesben Nybegynder
22. januar 2001 - 01:10 #10
det tager sin tid