Avatar billede _-jspr-_ Nybegynder
27. juli 2002 - 17:35 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Admin MOD

Så har jeg fået ADMIN MOD op og køre!!!
Men der er 1 problem jeg kan ikke finde ud af at sætte admins til hvad skal jeg gøre?
Avatar billede Slettet bruger
27. juli 2002 - 17:39 #1
Hvad er ADMIN MOD?
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
27. juli 2002 - 17:42 #2
øøh
Avatar billede jensb Nybegynder
27. juli 2002 - 17:47 #3
Og jeg har en skrue tilovers, hvor skal den sidde?

Hvis du vil have svar, så skal du nok uddybe dit spørgsmål lidt mere
Avatar billede _-jspr-_ Nybegynder
27. juli 2002 - 17:52 #4
Undskyld hvis jeg ikke har uddybt mig grundigt nok
Jeg har installeret ADMIN MOD til CS og jeg køre den på min server!
Jeg har dog problemer med at logge på som admin med koden og jeg kan ikke finde kommandoen nogen steder
Avatar billede _-jspr-_ Nybegynder
27. juli 2002 - 18:48 #5
LUKKET
Avatar billede razzia Nybegynder
27. juli 2002 - 18:49 #6
www.adminmod.org - der står sku alle commandoerne Altså så det er bare at læse ellers står de i den hjælpe fil/Readme som hører med AdminMod