Avatar billede klausheinecke Nybegynder
26. juli 2002 - 16:22 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hente Pop Mail fra ekstern computer

Hey.

Nu når hotmail, har lukket deres fantastisk service, at man kunne hente sin popmail, via sin hotmail konto, står jeg med ønske om at finde at finde en anden løsning til at kunne hente min mail, når jeg ikke er hjemme? Evt. et program, hvor man kan se de nyeste mail der er kommet, deres titel, og selv vælge hvilken som man ønsker at hente ned fra serveren?

mvh

Klaus
Avatar billede ztyxx Nybegynder
26. juli 2002 - 16:23 #1
yahoo´s mailservice kan tjekke din pop mails på andre konti, dog kun op til tre
Avatar billede limemedia Nybegynder
26. juli 2002 - 16:30 #2
www.mail2web.com anvender jeg når jeg er på ferie

/ LJ
www.ljweb.com
Avatar billede ztyxx Nybegynder
28. juli 2002 - 12:30 #3
takker for point :-)