Avatar billede cybles Nybegynder
26. juli 2002 - 15:54 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Logittech, trådløst keyboard og trådløs / optisk mus....

He he er der en der vd hvordan man aktivere det ? enten virker keyboard eller virker musen :-) er der noget med at jeg skal holde nogle kanpper nede for at aktivere begge ting ?
Avatar billede fumbler10 Nybegynder
26. juli 2002 - 15:58 #1
De skal gerne bruge hver deres kanal. Gå ind i kontrolpanel>mus>Trådløs
Tryk på "indstil" .
Hold derefter connectknappen på musens modtager (den med ledningen) nede i minimum 10 sekunder. På den måde skulle den gerne kunne skifte kanal...
Avatar billede fumbler10 Nybegynder
26. juli 2002 - 16:01 #2
Opdater også dine drivere, da der er forskel på hvor nemt det er at skifte kanal med de forsk. drivere.
http://www.logitech.com/index.cfm?page=downloads/finder&CRID=270&countryid=4&languageid=1
Avatar billede cybles Nybegynder
26. juli 2002 - 16:10 #3
Kører ME Pro, der er ikke noget der hedder mus - trådløst, det burde da også bare virke ?? nå men smider lige en almindeligt keyboard til....kigger på det senere .,...
Avatar billede cybles Nybegynder
26. juli 2002 - 16:11 #4
Hov XP Pro :-)
Avatar billede rs2000 Nybegynder
26. juli 2002 - 16:15 #5
Er det ikke bare at trykke på "connect" knappen på modtageren og på tastaturet og så det samme med modtageren og musen.
Det var det da på mit sæt:-)
Avatar billede fumbler10 Nybegynder
26. juli 2002 - 16:35 #6
Hvis der ikke er noget der hedder Mus - trådløs (Trådløs er et faneblad) så mangler du en logitech driver. Musen kan godt fungere med en standard driver, men ikke skifte kanal. hent en ny driver på ovenstående link.
Avatar billede rs2000 Nybegynder
26. juli 2002 - 16:58 #7
Har lige læst i papirene,og der står:
"Tryk på tilslutningsknappen på modtageren,og derefter på knappen på undersiden af tastaturet og musen"

Den under tastaturet er lige vedsiden af batterilågen og den under musen er en lille Rød knap ved batteri lågen.(Den på modtageren er lige oveni):)

Håber det kunne hjælpe dig:-)
Avatar billede cybles Nybegynder
26. juli 2002 - 18:06 #8
Hej med jer, efter at have prøvet diverse ting, kørte jeg op til min lokale hardware pusher, lånte et nyt sæt, og gæt selv, ja det kørte bare. Skulle jeg nu møde en Logitech mand i byen i aften, så tror jeg at jeg vil tvinge det her keyboard ned i halsen på ham. Tak for hjælpen :-)