Avatar billede motu Nybegynder
24. juli 2002 - 20:39 Der er 1 kommentar og
1 løsning

bagrundsfarve i cinema 4d

Hvordan render man sit billede med transperant billede i cinema 4d ?, eller exportere det direkte til adope photoshop f.eks ?.. kan man kun render med en sort bagrund ?
Avatar billede anjensen1 Novice
26. juli 2002 - 18:17 #1
Det er noget siden jeg prøvede en demo af 4d
-den med det irriterende logo lige midt i skærmen..
så vidt jeg husker bliver et obj rendet på en 0 baggrund
dvs et tomt rum.
Men det er muligt at importere et (bmp) billede som baggrund
her var der tale om 'scene objects' Det er dér du skal finde løsningen. Jeg mener der var en menu med objekter. Et af disse var sceneobjects.
Jeg mener også at der en del export muligheder og at flere af dem kan modtages af photoshop
mvh/a.
Avatar billede intrique Nybegynder
06. september 2002 - 15:55 #2
Nej, du kan ihvertfald godt rendere med andet end sort baggrund!

Add Light Object > Add Sky Object og define et materiale til Skyen.. dette burde give dig den ønskede effekt med baggrund..