Avatar billede Tony Breindal Juniormester
24. juli 2002 - 19:30 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Er der nogen der har / kender til et gratis 'bugstyringssystem'

Kender I det, man vil gerne styre og ensarte div. bug- rapporter vedr. ens system ... nogen der har et liggende eller kender til et???

Ja ja, man kan lave et i Word, men er der noget freeware ???
Avatar billede jakoba Nybegynder
24. juli 2002 - 19:37 #1
Et regneark kan være fint til det, med referencer ud til arbejdsmaterialet for de enkelte bugs og kolonner for rettet, rettet bedre, ...
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
24. juli 2002 - 19:39 #2
JakobA >>

Ja det er en (god) idé med et regneark ... !

I øvrigt fandt jeg lige den her: http://download.com.com/3000-2218-10122391.html?tag=lst-0-1 ... nogen der kender andre ???
Avatar billede o_kais Nybegynder
24. juli 2002 - 21:32 #3
jaja god ide
Avatar billede o_kais Nybegynder
24. juli 2002 - 21:33 #4
kan jeg vis kilde af en sang
???????????????????????????????????
Avatar billede o_kais Nybegynder
24. juli 2002 - 21:34 #5
????????????????????????????
Avatar billede o_kais Nybegynder
24. juli 2002 - 21:34 #6
hallooooo er der nogen hjemme
Avatar billede resten Nybegynder
24. juli 2002 - 21:41 #7
o kais-> Denne form for spam er skide ireterende og ikke velset her på eksperten.dk så smut herfra dette spørgsmål og hvis du vil vide noget så lav dit eget spørgsmål.
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
24. juli 2002 - 22:59 #8
resten >> Tak :)
Avatar billede Noone Nybegynder
25. juli 2002 - 01:16 #9
resten > Lydder som noget fra en disney spoof til Lilo and Stich den gennemgående pointe i 3 af dem er "Get your own movie!"

Og til spørgsmålet, hvis det er muligt at få en kopi, ser det system de bruger på sourceforge.net ret genialt ud.
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
25. juli 2002 - 08:03 #10
chanoa >> Er det det her du tænker på ?

http://mantisbt.sourceforge.net/
Avatar billede Noone Nybegynder
25. juli 2002 - 15:21 #11
Nej, jeg tænker på SF's eget system..

http://sourceforge.net/tracker/?func=add&group_id=235&atid=100235

Men nu jeg tænker over det, så mener jeg at det er det er noget de sælger, altså er det ikke gratis.
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
25. juli 2002 - 15:35 #12
Vi snupper 'Mantis' ... tak for indputtene gutter ...
Avatar billede Noone Nybegynder
25. juli 2002 - 15:41 #13
Det ser jo faktisk også helt genialt ud.. Må huske det navn hvis jeg får brug for sådan et system.