Avatar billede sone Nybegynder
24. august 2000 - 08:40 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Status-flag i de enkelte indlæg

\"I gamle dage...\" var der et lille status-flag ved overskriften på hvert enkelt indlæg.

Hvor er det blevet af her i den nye Ekspert ??
Avatar billede altinet Nybegynder
24. august 2000 - 10:06 #1
Herfra hvor jeg ser det, er der stadig et flag ved overskrifterne i oversigterne over de enkelte kategorier.

:-) Lars
Avatar billede jay Nybegynder
24. august 2000 - 10:07 #2
Det er rigtigt, det havde jeg sq ikke lagt mærke til, men nu kan jeg da godt se det.
Avatar billede altinet Nybegynder
24. august 2000 - 10:14 #3
Øhhh...jay/sone....samme person??

Hmm...
Avatar billede sone Nybegynder
24. august 2000 - 10:39 #4
altinet: Nej, det er vi ikke!

Ja, der er flag på kategorier, men ikke på de enkelte indlæg (det var der i \"gamle dage\"
Avatar billede jay Nybegynder
24. august 2000 - 10:42 #5
nej sq-da det var en kommentar jeg havde ikke lagt mærke til det manglende flag før nu!
Avatar billede altinet Nybegynder
24. august 2000 - 11:31 #6
*G*

Ok...lød lige som om det var en fortsættelse af det oprindelige svar.

Sorry.

>sone:
Du mener øverst ved overskriften, når man er inde på selve spørgsmålet??
Hmm...det har jeg ikke lagt mærke til. Men er det ikke også overflødigt?? Det kan selvfølgelig være en hjælp hvis det er en lang side, men man kan jo alligevel ikke se hvor mange der har svaret, kun at der er svar, og det har man vel allerede fået at vide i en email?.

:-) Lars
Avatar billede sone Nybegynder
24. august 2000 - 11:35 #7
alinet:
Hvis man en enkelt dag ikke læser mail og næste dag vil bladre indlæggene igennem, så er det ret fedt at kunne se allerede i toppen af siden om spørgsmålet er lukket eller ej.
Avatar billede altinet Nybegynder
24. august 2000 - 11:37 #8
Du har ret!

Se i øvrigt også:
http://www.eksperten.dk/spm/23581

:-) Lars

Avatar billede el_gnu Nybegynder
26. september 2000 - 09:56 #9
Det kan man allerede se!
Den venstre del af rammen om spørgsmålet er blå hvis spørgsmålet er afsluttet.
Avatar billede admin Novice
26. september 2000 - 14:42 #10
vi arbejder p.t. på opdatering af designet, hvor flag/ikoner vil komme med.  :)