Avatar billede cecil Nybegynder
21. juli 2002 - 16:14 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Gratis stadistik

hej venner

Jeg bruger http://www.zipstat.dk/ som stadistik. Men de fungere ikke optimalt i øjeblikket.

Findes der andre tilsvarende sider som er gratis?

Jeg har ikke bare brug for den enkelte stadistik med antal besøgende. Jeg skal også kunen se skærmopløsninger og hvilke søgemaskiner de kommer fra osv.
Avatar billede janeamil Nybegynder
21. juli 2002 - 16:23 #1
Avatar billede eyes Nybegynder
21. juli 2002 - 16:23 #2
chart.dk det er gratis for private
Avatar billede blackboy Nybegynder
21. juli 2002 - 16:28 #3
brug helt klart www.Chart.dk - du bliver glad *S* :D
Avatar billede blackboy Nybegynder
21. juli 2002 - 16:28 #4
brug helt klart www.Chart.dk - du bliver glad *S* :D
Avatar billede bufferzone Praktikant
21. juli 2002 - 18:18 #5
9.280 hits på google, der er masser af gratis counter tjenester med statestik

http://www.google.com/search?q=gratis+counter&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=da&btnG=Google-s%C3%B8gning&lr=lang_da