Avatar billede mulle123 Nybegynder
19. juli 2002 - 12:15 Der er 4 kommentarer

Kan ikke åbne filer i fontpage og cuteftp

Jeg har på en eller anden måde fået låst sådan at jeg ikke kan åbne filer i fontpage eller cuteftp det er kun i de programmer jeg ikke kan.
håber der er en der kan et godt forslag til mig
Avatar billede riversen Nybegynder
19. juli 2002 - 12:32 #1
nogen fejlmeddelelser? hvad siger du program-log?
Avatar billede riversen Nybegynder
19. juli 2002 - 12:33 #2
du = din *LOL*
Avatar billede mulle123 Nybegynder
19. juli 2002 - 12:50 #3
jeg får ingen fejlmeddelser når jeg klikker på åbne fil kan jeg ikke åbne mapperne og finde den fil jeg skal bruge
Avatar billede mulle123 Nybegynder
19. juli 2002 - 13:07 #4
når jeg trykker på åbnen filer i fontpage kommer vinduet åbn fil frem men jeg kan ikke trykke på en mappe så den åbner og det er kun i fontpage og i cuteftp det er sådan i andre programmer kan jeg godt åbne mapper og finde den fil jeg skal bruge mærkeligt