Avatar billede 404_error Nybegynder
19. juli 2002 - 10:31 Der er 7 kommentarer

iframe

iframe i asp? eller hvordan kan jeg køre noget lige som et i iframe? healp me?!
Avatar billede stefan_jensen Nybegynder
19. juli 2002 - 10:34 #1
man kan da sagtens bruge et iframe i asp... jeg fortår ikke dit spørgsmål
Avatar billede 404_error Nybegynder
19. juli 2002 - 10:40 #2
hvorfor smider du så et svar?

har selv fundet min fejl !
min asp start var <% <iframe src=dhdhdw.htm osv...
og hade ikke afsluttet den..

det skal se sådan ud :

<% %> <iframe osvv... <%
%>

nu virker det..sorry for spam!
Avatar billede dmdisco Nybegynder
19. juli 2002 - 10:45 #3
det er jo ikke spam selv at svare på sit spg. bare du lukker det igen
Avatar billede stefan_jensen Nybegynder
19. juli 2002 - 23:37 #4
Magen til utaknemlig fløs skal man da lede længe efter...
"hvorfor smider du så et svar?"
Ja jeg smide ***** et svar fordi jeg godt kunne tænke mig en nærmere forklaring på spørgsmålet...
Og nej... jeg forstår stadig ikke spørgsmålet
Avatar billede mr_mudderkode Nybegynder
20. juli 2002 - 14:54 #5
stefan_jensen >> Det er vel stadig forkert at lægge et SVAR på spørgsmålet når du ikke forstår spørgsmålet... Så burde du vel smide en kommentar?
Avatar billede dmdisco Nybegynder
23. juli 2002 - 09:55 #6
så kan du jo nøjes med at smide en kommentar hvor du skriver at du ikke forstår spg'et
Avatar billede stefan_jensen Nybegynder
25. juli 2002 - 23:52 #7
hmm... jeg lagde et svar fordi jeg troede han spurgte om man kunne... ikke hvordan