Avatar billede bursch Nybegynder
18. juli 2002 - 11:05 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Win98 op mod Win2k domain - Kan ikke login på 98

Hejsa !
Jeg har et lille problem, jeg har et win2k domain med nogle enkelte 98 maskiner.
Der er kun en win98 maskine hvor jeg ikke kan login med  et bestemt bruger navn.
Jeg har prøvet at fjerne xxx.pwl filen og fjerne den bruger fra system.new .
Den kommer med denne fejl (Det er et word dokument):
http://www.friserverplads.dk/bursch/gfx/Dok1.doc

\\Bursch
Avatar billede riversen Nybegynder
18. juli 2002 - 11:16 #1
kan du logge på med andre brugernavne?
Avatar billede bursch Nybegynder
18. juli 2002 - 11:20 #2
Ja, jeg kan logge på med alle andre. Det er kun lige den ene bruger der er noget med.
Brugeren kan godt logge på en win2k maskine med samme login og pass..
Avatar billede bursch Nybegynder
18. juli 2002 - 13:17 #3
Jeg har fundet fejlen selv.
Det er fordi at den bruger havde et password med æ,ø, eller å i, det er kun W2K der understøtter det.