Avatar billede murdoc86 Nybegynder
14. juli 2002 - 00:12 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

LyD Help me

ok jeg har Windows 98 , mit lyd kort er et : Creative soundblaster PCI128 og jeg vil gern kunne hØre mp3 når jeg spiller pc men kan ikke huske hvad man skal gøRe for at windows kan spille 2 lydspor

HELP ME !!!!!!!
Avatar billede halifax Nybegynder
14. juli 2002 - 00:29 #1
Sad to say: det kan Win98 ikke.  :(    Ellers en god ide.
Avatar billede kunze Nybegynder
14. juli 2002 - 02:25 #2
halifax > Ikke det ?

murdoc86 > Kører du med de nyeste drivere til dit lydkort ?

Mvh
Kunze
Avatar billede junl Nybegynder
14. juli 2002 - 02:34 #3
Jeg ved ikke med win98 men min winme kører fint et spil, med winamp i baggrunden.
Avatar billede pentium4 Juniormester
14. juli 2002 - 14:55 #4
Det kan måske være fordi du ikke har installeret en Mp3-afspiller, så den muligvis bruger Windows MediaPlayer. Så prøv at installere WinAmp som du kan hente her: http://tucows.cybercity.dk/mmedia/preview/193563.html og se så, om det ikke kan lade sig gøre.
Avatar billede murdoc86 Nybegynder
14. juli 2002 - 15:09 #5
Ehhhhh jeg har gjort det før så windows 98 kan godt men jeg søger faktisk en driver som kan det men ved ik hvor jeg kan hente en som kan det

kom med en Hp

This is form murdoc
Avatar billede murdoc86 Nybegynder
14. juli 2002 - 15:13 #6
Got the bug : det er mit winamp som ik kan gQre det kom med et andet Freeware mp3 afspiller Eller en anden Version af winamp ....
Avatar billede kunze Nybegynder
14. juli 2002 - 15:46 #7
murdoc86 > I winamp kan du prøve "DirectSound" eller "DirectOutput" under Options > Preferences > Output: Her!
Prøv de forskellige (IKKE WAVE!)

Det skal virke med en af dem.

Mvh
Kunze
Avatar billede murdoc86 Nybegynder
14. juli 2002 - 16:02 #8
Fedt nok nu virker det med direct sound men hvordna gir jeg kunze de points ?
Avatar billede halifax Nybegynder
14. juli 2002 - 16:22 #9
Mir svar var baseret på erfaring med en fejlmeddelelse i retning af: "The device (navn på lydenhed) is in use by another application. Close other application and try again." Det var typist når et spil benytter wave kanalen, som også er det normale for mp3 og cd musik.
Vil prøve den direct sound tingest. Når andre kan, så kan jeg vel også.  :)  Go, try it!
Avatar billede kunze Nybegynder
14. juli 2002 - 16:23 #10
murdoc86 > Nederst på denne side klikker på på mit navn (kunze) og klikker "Accepter"

Tak for point. :)

Mvh
Kunze
Avatar billede kunze Nybegynder
14. juli 2002 - 16:25 #11
Flot stavet der. :)

Nederst på denne side klikker du på mit navn (Kunze) og klikker på "Accepter"-knappen.

Mvh
Kunze
Avatar billede kunze Nybegynder
15. juli 2002 - 02:21 #12
murdoc86 > Mange tak for point.

Mvh
Kunze