Avatar billede mccookie Seniormester
20. august 2000 - 14:55 Der er 9 kommentarer og
3 løsninger

Nokia 3210 etc.

Jeg har bemærket at visse telefoner, specielt dem der kan et eller andet med ringetoner, billedebeskeder osv. osv.

Sms billedebeskeder og jeg kunne blive ved.

Kunne man ikke lave et forum, hvor man kunne spørge efter ringetoner, sjove sms beskeder og billedebeskeder

Jeg ved godt at eksperten.dk måske mest er for computerting

Men alligevel:
Der kunne jo være en der gerne ville have et program til at sende logoer til sin 3210 etc. eller en der søgte et bestemt logo !

:-) McCookie
Avatar billede fido82 Nybegynder
20. august 2000 - 15:10 #1
hvis du sel vvil igang med at lave logoer, kan jeg anbefale www.mobilsiden.dk, de har programmer og andre gode sager ligende til det!!!
Avatar billede mccookie Seniormester
20. august 2000 - 15:11 #2
fido>>>> Dit link virker ikke !
Avatar billede fido82 Nybegynder
20. august 2000 - 15:15 #3
skod
Avatar billede fido82 Nybegynder
20. august 2000 - 15:15 #4
Avatar billede fido82 Nybegynder
20. august 2000 - 15:18 #5
ellers er der jo oxo www.cellular.dk

som har noget lign. af hvad du gerne vil  starte!!!
Avatar billede bjavle Nybegynder
20. august 2000 - 20:51 #6
Du kan jo prøve http://www.nokiazone.dk
Avatar billede goulduck Nybegynder
20. august 2000 - 21:28 #7
findo82\'s link virker fint (uden komma til sidst).

:)
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
21. august 2000 - 11:34 #8
Brug venligst den relevante kategori, denne er til spørgsmål om selve Eksperten.dk !
Avatar billede goulduck Nybegynder
21. august 2000 - 15:17 #9
andreas_Admin:
Jeg tror at mccookie gerne ville have lavet en kategori med Mobiltelefoner/ringetoner...
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
21. august 2000 - 15:57 #10
Beklager, der var jeg lige hurtig nok ;)

- Vi har tilføjet en del nye kategorier efter ønske om dett, hvor flere af dem ikke rigtig kommer igang.

mccookie>> Vil du ikke skrive dine indlæg under \"Generelt\" indtil videre, og såfremt der kommer mange spm./indlæg laver vi en selvstændig kategori ?!
Avatar billede lassegj Nybegynder
01. oktober 2000 - 00:32 #11
Det nyeste version af Smartsms ligger på http://www.dalnet.se/~uffe. Den kan både sende ringetone + operatørlogoer. Hvis du søger efter \"Nokia 3210\" på en dansk søger vil du også kunne finde mange andre nyttige programer + operatørlogoer og ringetoner til at sende med programmet.
Avatar billede mccookie Seniormester
24. oktober 2000 - 21:52 #12
Når da