Avatar billede brianus Nybegynder
19. august 2000 - 23:34 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Fra Illustrator til Flash

Selv om Macromedia lover, at det skulle være peace of cake, så er det ikke lykkedes mig at eksportere grafik fra Illustrator 8.0 til Flash 4 uden fejlmeldinger (selv om jeg gemmer grafikken som Illustrator EPS i version 6 som anbefalet). Er der nogen, som har løsningen????
Avatar billede stoons Nybegynder
20. august 2000 - 01:10 #1
Hmm.. jeg kan sagtens importere *.ai filer i Flash 4 (Hvis de er gemt i v6.0) jeg har ikke engang prøvet at importere *.eps filer i flash, så prøv lige at importere *.ai filer.....
Avatar billede getalife Nybegynder
20. august 2000 - 23:09 #2
Gem dem i ia version 4... så stryger de lige på :o)

Vh
Getalife
Avatar billede getalife Nybegynder
20. august 2000 - 23:10 #3
ehm.. ja.. altså i *.ai version 4..
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
21. august 2000 - 08:53 #4
Der findes et plugin på Macromedias hjemmeside, der skulle kunne fikse den sag
Avatar billede brianus Nybegynder
21. august 2000 - 19:49 #5
Tak til getalife. Det virker helt uden problemer.

vh brianus