Avatar billede hojben Novice
19. august 2000 - 16:26 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Hente de spørgsmål som man har besvaret og er accepteret.

Er det muligt at man på een eller anden måde kan hente de spørgsmål som man har fået accepteret og indsætte dem på sin egen side (på sin egen HP)?

Der ved kan andre se hvilke emner man er god til. Og skabe et større kendskab til Eksperten!
Avatar billede goulduck Nybegynder
19. august 2000 - 17:47 #1
En liste over de spørgsmål, som man har svaret, hvor der er blevet accepteret...

Ja, det kunne man godt tilføje inden under bruger oplsyningerne. Og så en god måde at se om holk evt. har snydt..
Avatar billede 127144146281 Nybegynder
19. august 2000 - 18:06 #2
Teksniksk set burde det jo ikke være svært at lave
Avatar billede Slettet bruger
19. august 2000 - 19:25 #3
Kan man ikke blot hente listen over de spørgsmål masn har besvaret?
Avatar billede Slettet bruger
19. august 2000 - 19:27 #4
På den måde, at siden åbnes med ens egen frames omkring.
Avatar billede prodic Mester
19. august 2000 - 19:32 #5
det burde kunne lade sig gøre. Jeg spurgte Admin engang om man kunne hente sine point til sin side, og få den sammenlignet med Top1. Det kunne lade sig gøre hvis man kunne bruge PHP på sin server. Det var hvad ErikJ svarede, så gad vide om han ikke har en løsning på spørgsmålet om accepterede spørgsmål.
Avatar billede 127144146281 Nybegynder
19. august 2000 - 19:35 #6
det er da let at indsætte date fra både asp/php på andre sider, men laver bare en <script src=\"http://eksperten.dk/getspmlist.js\"></script> på siden side, og sætter serveren op så js er php, og sender en masse document.write afsted
Avatar billede 127144146281 Nybegynder
19. august 2000 - 19:55 #7
eller lidt nemmre end at forklare;
http://myip.dk/js/
(se de 2 filer, så kan ikke forstå hvorfor admin har sagt det kræver php (js er en asp fil)
Avatar billede prodic Mester
19. august 2000 - 20:09 #8
det var heller ikke admin, men erikjacobsen der kom med det forslag. Nu blander jeg mig så udenfor igen. og følger bare med i om der kommer en løsning.
Avatar billede prodic Mester
19. august 2000 - 20:11 #9
http://www.eksperten.dk/spm/23139 - hvis du vil læse hvad det var han præcist skrev.
Avatar billede 127144146281 Nybegynder
19. august 2000 - 20:36 #10
men admin kan da bare sig til hvis de mangler hjælp (vil da gerne lave det gratis)
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
19. august 2000 - 20:58 #11
Hmm, jeg har det script - det kræver ingen ændringer hos eksperten overhovedet. Men jeg
kan af forskellige årsager ikke lægge det ud til aftestning. Der kræves grafikbibliotek samt mulighed
for at hente HTML-sider til serveren. Det kan køre på min W95/Apache/PHP3. Det er det jeg mener
med at det kræver PHP - nemlig, at gøre det uden ændringer på eksperten.
Avatar billede 127144146281 Nybegynder
20. august 2000 - 02:06 #12
tjae men er den måde optimal, med det jeg viser kan alle websites hente data\'erne også selvom siderne her på eksperten laves om
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
20. august 2000 - 08:02 #13
Optimal ?? Nej - men rigtig sjov at lave....
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
21. august 2000 - 11:43 #14
Indtil videre må du henvise til disse via link, så må se på det senere hen. Håber dette er brugbart ;)