Avatar billede badassolle Nybegynder
10. juli 2002 - 17:13 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Rip

Hejsa!

Jeg har været ved at eksperimentere med RealOne!! Jeg satte en cd i og sagde at den  skulle "Save" den! Men når den skal spilles skal den bruge RealOne player, og den kan ikke brændes ud som almindelig lyd cd!! kan jeg ikke konvertere sangene nu så de kan brændes ud??

HELP ME !
Avatar billede ssundsdal Nybegynder
10. juli 2002 - 17:16 #1
HVis du prøver at rippe dine musik-sange fra en cd ned på pc'en så skal du bruge det her program: http://download.com.com/redir?pid=9471595&merid=59973&mfgid=59973&ltype=dl_dlnow&lop=link&edId=3&siteId=4&oId=3120-20-0&ontId=2140&destUrl=%2F3001-2140-9471595.html
så kan du endten lave den til wave , mp3 ......
Avatar billede badassolle Nybegynder
10. juli 2002 - 17:19 #2
OK...THX....men kan jeg så ikke brænde de sange ud jeg har rippet????
Avatar billede ssundsdal Nybegynder
10. juli 2002 - 17:21 #3
jo det kan du godt , for når du har rippet sangene ud som mp3 så er det jo ligesom dem du henter fra nettet.. så du tager bare sangene og putter ind i dit brænderprogram og laver en audio cd =)

/ssundsdal www.fotx.net/ssundsdal
Avatar billede badassolle Nybegynder
10. juli 2002 - 17:24 #4
men det kan jeg ikke!!! Nero Burnig Rom siger at den ikke kan læse filerne!! Når jeg trækker filerne over i brogrammet siger den det!
Avatar billede ssundsdal Nybegynder
10. juli 2002 - 17:32 #5
Hmmm prøv at rip sangene med cdex til mp3 , og hvis den stadig gør det så slet nero burning rom i "tilføj/Fjern" og installere det forfra igen !!
Avatar billede rs2000 Nybegynder
10. juli 2002 - 17:33 #6
Det er fordi dir realplayer ikke ripper pladen som MP3 filer.
Den laver dem til Real's egne filformat.
Du kan vist stille den til at lave MP3,et eller andet sted.Bare ikke i så høj hvalitet.(max 96 eller 128kb)
Brug CDeX istedet for til at rippe plader med.
Det henter du her:http://www.cdex.n3.net/
Det er så simpelt at bruge.
Avatar billede rs2000 Nybegynder
10. juli 2002 - 17:33 #7
dir->dit:-)
Avatar billede ssundsdal Nybegynder
10. juli 2002 - 17:36 #8
rs2000 -- det link jeg gav ham var faktisk et direkte link til at download cdex :)
Avatar billede badassolle Nybegynder
10. juli 2002 - 17:36 #9
vil det sige at alle de cd'er jeg har rippet bare skal slettes???? det sucker :o(
Avatar billede ssundsdal Nybegynder
10. juli 2002 - 17:39 #10
Well , ja det blir du jo nok nødt til hvis du altså skal have dem på en cd så skal du jo lige have den i mp3 format ...
Avatar billede rs2000 Nybegynder
10. juli 2002 - 17:56 #11
Det tyder på du ikke har lavet dem til MP3 filer.
Kan det ikke passe dine musik filer hedder "rpa" til efternavn.
Hvis de ikke hedder MP3 kan de ikke rigtig brugees til noget,udover at spille i realplayeren.

ssundsdal->>ok det vidste jeg bare ikke.
Jeg gad ikke lige og afprøve alle link:-)
Avatar billede ssundsdal Nybegynder
10. juli 2002 - 18:17 #12
rs2000 -- Hehe deter skam helt fint du ! :o)
Avatar billede bernz Nybegynder
18. juli 2002 - 00:53 #13
badassolle: Så at du havde en del interesse i Kashmir i et andet indlæg, kan du ik smide dit ICQnummer eller E-Mail adr., skal lige spørge dig om noget... ;D
Avatar billede badassolle Nybegynder
07. september 2002 - 12:27 #14
jo da...og undskyld ventetiden.....
128310200 er mit ICQ nr.