Avatar billede vasegaard Nybegynder
09. juli 2002 - 23:20 Der er 8 kommentarer

problemer med hukommelsen

Jeg har et problem, når jeg fx bruger programmet kazaa på nettet, efter et stykke tid (ca 2 timer), så går computer næsten helt ned og har intet hukommelse og give af. Dette sker kun når jeg er på nettet, ikke når jeg kører programmer og spil uden for nettet...
Avatar billede j1x4r4 Nybegynder
09. juli 2002 - 23:27 #1
jeg ved ikke helt jeg havde det samme prob. så komprimerede jeg mappen med alle reklamerne så gik det lidt bedre.
mappen ligger C:\WINDOWS\system32\AdCache

P.S. jeg er ikke helt sikker men det virker nu
Avatar billede j1x4r4 Nybegynder
09. juli 2002 - 23:28 #2
reklamerne til kazaa
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. juli 2002 - 23:30 #3
så genstarter man  bare computeren ;)
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. juli 2002 - 23:34 #4
sorry - det var en joke :)
Avatar billede jakoba Nybegynder
09. juli 2002 - 23:50 #5
Teori:  kunne det være du kun har 300-400 megabyte tilbage på dit C-drev ?
Avatar billede vasegaard Nybegynder
10. juli 2002 - 13:09 #6
Er der nogen måde og slå reklamerne fra på? hvordan komprimerer jeg en mappe, jeg kan ikke lige finde en genvej til det. Ps. jeg har masser af plads på min harddisk 20+ GB...
Avatar billede kklm Nybegynder
11. juli 2002 - 14:01 #7
Går den bare fuldstændig død, så billedet fryser?
Avatar billede kklm Nybegynder
28. december 2004 - 22:59 #8
Er det ikke ved at være tid til at lukke?