Avatar billede el_gnu Nybegynder
17. august 2000 - 20:08 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Skift af brugernavn???

Admin tjek følgende sprgs.

http://www.eksperten.dk/spm/23365

Er dette blevet tilladt?
Avatar billede apache Nybegynder
17. august 2000 - 20:13 #1
Som jeg også selv skriver så er jeg ked af det, jeg håber du tilgiver mig Admin. Jeg havde oprettet en ny bruger, var træt af mit gamle navn DBJ og ændrede det til Apache. Jeg sende en mail til dig, for et stykke tid siden men har ikke fået svar endnu, så nu flyttede jeg dem!! :( Beklager !! jeg håber ikke du sletter min bruger. Men du må gerne slette min gamle \"dbj\" !!

Jeg håber jeg bliver tilgivet !!

// Daniel - Apache.
Avatar billede tomsommer Juniormester
17. august 2000 - 23:29 #2
Hmmm... Jeg vil gerne kunne skifte brugernavn

Hvis det er fordi at folk kan undgå at blive banned.. så lav en liste over gamle brugernavne som man har haft under ens mini site eller noget I den stil

Ønske:
At Kunne Ændre Brugernavn
At kunne have mellemrum I brugernavn
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
18. august 2000 - 09:44 #3
el_gnu>> Vi har ikke lavet funktionen endnu, men er undervejs.
apache>> Vi har haft problemer med at modtage mails, men skriv evt. på arh@visionworkers.dk.
tomsommer>> Det er en idé, der kommer noget omkring det her, når der er tid. ;)
Avatar billede el_gnu Nybegynder
18. august 2000 - 15:03 #4
Er i sikre på, at det er en god ide?
Mange vil jo sikkert bruge det som en form for \"genfødsel\" så de kan slippe af med et dårligt image.
Hvis det endelig skal gennemføres, så vil det i hvertfald være godt hvis man kan se tidligere brugte navne og den periode de har været brugt.

(-: el Gnu
Avatar billede goulduck Nybegynder
18. august 2000 - 17:32 #5
el_gnu, hvis der er en som begynder at opføre sig underligt, kan man, hvis det laves, bare se hvem personen har heddet før ... så kan man gøre hvad man vil.

Well.. det brynder jo at blive lidt indviklet med alle de ting man kan gøre .. ;)
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
18. august 2000 - 19:22 #6
Vi kigger på det, men venter til det er gennemtænkt !
Avatar billede goulduck Nybegynder
18. august 2000 - 20:24 #7
andreas_admin> God idé, ALTID tænk sådanne ting igennem!! ;O)
Avatar billede el_gnu Nybegynder
18. september 2000 - 20:11 #8
hmmm, læste lige e-nyt ang. lukning af spørgsmål, så hermed en afslutning.