Avatar billede suzuki Nybegynder
08. juli 2002 - 11:12 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

flash card til epson 650

Er der nogen der ved hvor man kan købe et 1 GB compact flash card med PCMCIA adaptor billigst muligt? evt et no name compact flash card? P.S. Det skal passe til min epson 650 digital kamera.
Avatar billede hoejrup Nybegynder
08. juli 2002 - 11:37 #1
Dit Epson 650 kan højst klare et 80MB Compact Flash card ifølge de tekniske specifikationer.

Link: files.support.epson.com/pdf/phpc65/phpc65pg.pdf

Du kan finde priserne på www.edbpriser.dk

/per
Avatar billede suzuki Nybegynder
08. juli 2002 - 13:38 #2
tja det ser ud til at kameraet ikke kan klare mere end 64MB.
edbpriser.dk kører ikke i øjeblikket, men jeg finder nok en anden kilde.
Anyway, tak for hjælpen, det ville være møgirriterende og stå med et card der ikke dur.
Avatar billede hoejrup Nybegynder
08. juli 2002 - 16:41 #3
Velbekomme! Jeg læste bare de tekniske specifikationer, men er godt klar over at der kun findes 64MB Compact Flash kort.

/per