Avatar billede marvel Praktikant
07. juli 2002 - 06:04 Der er 1 løsning

"lappe" huller i .avi-filer

Jeg har et par .avi filer, der endnu ikke er DL'et helt og kan derfor ikke afspille dem. Findes der ikke et program, der kan fylde de manglende stykker ud, så man kan se filen? Jeg har forsøgt mig med divfix uden held
Avatar billede hermandsen Juniormester
10. juli 2002 - 08:32 #1
Åbn den i VirtualDub www.virtualdub.org
Den kan klare det... Jeg vil forslå dig at se den i VirtualDub, ellers skal du til at komprimere den igen, eller også har du bare ingen key-frames...

Måske er kvaliteten ikke i top når du ser det i VirtualDub, men det kan da ses! ;)