Avatar billede klaus_truesen Nybegynder
04. juli 2002 - 02:03 Der er 4 kommentarer

min proxyserver fucker up!

jeg har en proxy server kørende på min "lille" computer for at kunne få internet på den anden, MEN. den cutter connectionnen 1 gang hver ca 10 min. hvorfor.. R det noget der kan indstilles i proxyen? (programmet hedder winroute.

PS. håber på svar meget hurtigt!!
Avatar billede moebius Nybegynder
08. juli 2002 - 13:19 #1
Hmm...
Kender ikke Winroute, men er der ikke en indstilling der hedder noget med "Keep connections alive"? Det skal være slået til!

Men eller kan du prøve at bruge MS Proxy Server eller MS ISA Server.
Avatar billede bodin Nybegynder
21. juli 2002 - 14:53 #2
Winroute sutter for vildt. Har du en computer med Windows 2000 og to netkort eller  ( Modem og netkort ).
Til at start med deler du det en netkort/modem også laver den dit anden netkort`s IPnr om til noget som heder ( 192.168.0.1 ) og det er så din gatware få den anden computer.
Avatar billede guski Nybegynder
04. februar 2003 - 13:56 #3
til bodin: hvis der er noget der sutter, så er det deling af internetforbindelse i windows!!!

til klaus: brug sygate, det holder!
http://soho.sygate.com/products/gate_ov.htm
Avatar billede baziez Nybegynder
03. juni 2003 - 22:23 #4
til guski: sygate holder, med det kører under micro$oft.

til klaus: Hvis du har en "lille" computer som deler internet så kan du prøve Red Hat linux. Den kræver ikke så mange recourser som windows og så kan du også køre SSH. SSH er ligesom command prømpt (telnet) til at fjærnstyre din server men den er krypteret så det er ikke nogen der kan se hvad du laver på din maskine over internetet.

Hvis du vil foresætte med køre windows kan det være at du skulle sætte en højere CACHE på winroute og optimere din windows swap-fil til noget der er størerer ;)