Avatar billede patrick18 Nybegynder
03. juli 2002 - 22:59 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Ikke så meget farve!

Hej Eksperter

Jeg har lavet et eller andet jeg ikke ved hvad er i hvert fald er min farve blevet dårlig på pcen køre med win xp og geforce 2 (og har prøvet at instarer drivern om)
Nå men som sagt kan jeg  kun se dårlige farver de er lidt går i sig når jeg trykker egenskaber på mit skrive bord og siger instilling står der at den er sat på 32 bit farver men nede under det kan jeg se hvad får nogle farver det er det er KUN blå og gul hvad skal jeg gøre får at får rigtige farver igen?
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
03. juli 2002 - 23:04 #1
er det det samme hvis du starter i fejlsikret tilstand? for så er kortet/skærmen måske røget
Avatar billede patrick18 Nybegynder
03. juli 2002 - 23:04 #2
det er ikke geforce skyld har prøvet at skifte grafik kortet til andre det er det samme
Avatar billede bufferzone Praktikant
03. juli 2002 - 23:51 #3
Det kunne jo også være skærmen, prøv at indstille den
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
04. juli 2002 - 07:22 #4
ja det lyder til at være skærmen :(
Avatar billede cgleerup Nybegynder
04. juli 2002 - 09:34 #5
Jeg tror jeg ville installere mig grafikkort på ny og se om det hjælper, jeg synes det er sjælendt at man hører om en skærm der er stået af, og giver sig til udslag i netop blå og gul, det er langt oftere helt død eller grønlig.
Men prøv at installere skærm og grafikkort på ny!
Avatar billede patrick18 Nybegynder
04. juli 2002 - 09:50 #6
det har jeg gjort!
Avatar billede patrick18 Nybegynder
04. juli 2002 - 10:19 #7
Takker får hjælpen.
Men det var ikke det der var problemmet.
Problemmet var:
At de der stiks der sider i kablen som man monterer til pcens skærm kort var der 2 der varv bøjet og det var det der lavede problemmet så ingen får points men tak igen får i prøvede at hjælpe