Avatar billede xpx Nybegynder
03. juli 2002 - 15:22 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Divx.. I love it.. But have a littlt problem

Hej!

Findes der nogen bitrate "sider", hvor man kan se en forklaring på hvilken bitrate, man skal bruge fx. til en MPEG fil på 1000 kb/sek til en DivX film med samme kvallitet?

XpX
Avatar billede xpx Nybegynder
06. juli 2002 - 21:00 #1
Lukker..

XpX
Avatar billede hermandsen Juniormester
10. juli 2002 - 20:21 #2
Hvorfor lukkede du? For lidt henvendelser? :)
Avatar billede xpx Nybegynder
15. juli 2002 - 23:19 #3
Jep... Og så spurgte jeg på divx.com (forumet) og fik svar der...

XpX
Avatar billede hermandsen Juniormester
16. juli 2002 - 13:58 #4
Arh, okay... Jeg var lige kommet hjem fra ferie da jeg fik besked om spørgsmålet, og der var det lukket, men skidt nu med det... Du har jo fået svar, så nu er alting godt! ;)
Avatar billede xpx Nybegynder
16. juli 2002 - 14:38 #5
Jep...

XpX