Avatar billede yndlingsbabe Nybegynder
03. juli 2002 - 14:49 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Inspiration Ideer efterlyses

Hejsa,
Det er ikke så meget et design spørgsmål men mere et indhold spørgsmål.

Jeg har en fanside som handler om tv-2, den findes på :
http://www.iblog.dk/tv2blog

Nu hvor der ikke er planlagt flere koncerter, og det nye album først kommer i slutningen af 2002, er det lidt svært at komme med opdateringen hele tiden. Men det vil være træls hvis sitet bare er død i de kommende par måneder.

Jeg efterlyser derfor ideer til "fyldt" på sitet. Sitet er seriøst ment, og derfor regner jeg også med at få seriøse svar :-)
Avatar billede dr.tynell Nybegynder
03. juli 2002 - 14:49 #1
hva med interviews med bandmedlemmerne
Avatar billede dr.tynell Nybegynder
03. juli 2002 - 14:50 #2
og beskrivelser af arbejdet på det nye album, hvad bandmedlemmerne skal i ferien osv.
Avatar billede dr.tynell Nybegynder
03. juli 2002 - 14:52 #3
hvilken projekter de planlægger på lige nu.

Prøv evt. at lave en lille afstemning på din side om hvad brugerne kunne tænke sig.
Avatar billede yndlingsbabe Nybegynder
03. juli 2002 - 15:12 #4
Ud af erfaring kan jeg sige at det er meget svært at få feedback fra brugerne, folk gider åbenbart ikke at være med til noget som helst.

Jeg har ikke personligt kontakt med bandmedlemmerne, og ved derfor ikke ret meget om det de går og laver i deres ferie.

Et interview med bandmedlemmerne ku' eventuelt være værd at prøve :-)
Avatar billede dr.tynell Nybegynder
03. juli 2002 - 15:16 #5
ku du ikke prøve at få personlig kontakt med dem? prøv da at ringe - det er det journalister gør ;o)
Avatar billede dr.tynell Nybegynder
03. juli 2002 - 15:17 #6
hvad så med at kontakte studiet de er i, eller har været i for at få at vide hvordan arbejdet i studiet går / har gået.
Avatar billede dr.tynell Nybegynder
03. juli 2002 - 15:18 #7
Eller hvad med en konkurrence, hvor man kan vinde det nye album?
Avatar billede yndlingsbabe Nybegynder
03. juli 2002 - 15:38 #8
Nej - ingen personligt kontakt, jeg respekterer deres privacy. Og jeg er heller ikke journalist, men bare en fan. Jeg har heller ikke en kommerciel side, så det med at give det nye album væk, er ikke rigtigt noget jeg vil overveje :-)
Avatar billede dr.tynell Nybegynder
03. juli 2002 - 16:35 #9
nå, så har jeg ikke flere forslag.
Avatar billede soelver Nybegynder
06. juli 2002 - 10:14 #10
Hvad med at sende en e-mail med et skriftligt interview? Så har du god tid til at overveje dine spørgsmål, og de kan svare, når/hvis de har lyst. Så har du da ikke trængt dig på (synes jeg ikke), eller invaderet deres privatliv.

/Anita
Avatar billede zarthax Nybegynder
18. juli 2002 - 14:21 #11
Hmm... det med at sende en E-mail indeholdende spørgsmål, kan virke frembrusende. Prøv at spørge dem først i en mail....

Der mangler én vital del på dit site... en historiegennemgang af TV-2.

Du kunne endda lave den i afsnit således at der kommer et nyt afsnit 1 gang pr. uge eller lign.
Hvis du starter med deres 1. koncert sammen og slutter med dags dato, ville du have en pæn lang historie at fremlægge. Bare husk at du skal ikke spare på detaljerne, for så reducerer du længden og dermed antallet af "afsnit" du kan sende på nettet.

/mandator/
Avatar billede zarthax Nybegynder
19. juli 2002 - 18:02 #12
Hmm.... er du her stadig ??
Avatar billede zarthax Nybegynder
28. juli 2002 - 17:48 #13
Nå, ikke...
Avatar billede yndlingsbabe Nybegynder
09. august 2002 - 11:05 #14
Jeg lukker spørgsmålet