Avatar billede benson Nybegynder
03. juli 2002 - 08:43 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Se hvem der er CoAdmin

Jeg efterlyser en mulighed for at se hvem der er CoAdmin ved indlæggene, eventuelt med et lille icon.

Så er der jo ingen grund til at efterlyse en hvis der er brug for en ?

MVH Benson
Avatar billede resten Nybegynder
03. juli 2002 - 08:54 #1
Vi plejer at underskrive med vores navn men dette skete desvære ikke i dit sidste spørgsmål jeg ved det godt :\

Resten\CoAdmin
Avatar billede goulduck Nybegynder
03. juli 2002 - 09:30 #2
Det skal helst heller ikke være sådan, at coadminerne skal "huske" sådan noget som signatur.

I kunne lave det sådan at coadmins havde en 3. mulighed for at skrive et indlæg.... "Kommentar", "Svar" og "CoAdmin-kommentar".

Så kunne der komme et lille flag eller et eller andet.
Avatar billede benson Nybegynder
03. juli 2002 - 09:58 #3
resten> He he Jeg troede s... at metal_hansen mente "resten" af brugerne i tidligere indlæg. Jeg havde slet ikke set dit navn, og havde da slet ikke set dit svar ordentligt..... he he ;-) Sorry.

goulduck> Støtter dit forslag, men kunne der ikke altid være et lille Coadminflag ved CoAdmin?

Eller findes der en oversigt over hvem der er CoAdmin, for så er jeg egentlig tilfreds, jeg har ikke kunnet finde en `??
Avatar billede resten Nybegynder
03. juli 2002 - 12:03 #4
Jeps men jeg tror også det kommer det ed flaget :-)