Avatar billede skwat Praktikant
03. juli 2002 - 07:59 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Forslg til Katagori

Hvorfor slår man ikke alle windowserne sammen, som det er tilfældet ved Linux? (Er det fordi man ikke forventer at windows brugerne kan finde så langt ud i menu-træ'et) :)
Og hvorfor laver i ikke under katagorier i *BSD katagorien(FreeBSD, OpenBSD, NetBSD, DarwinOS og BSDi Det vil være mere aktuelt end i Linux)
Avatar billede Slettet bruger
03. juli 2002 - 08:09 #1
enig :)
Avatar billede Slettet bruger
03. juli 2002 - 08:10 #2
Og så bytter caldera ud med slackware - da cladera ligner alt for meget rødhætte til den skal have sin egen katagori
Avatar billede NanoQ Nybegynder
03. juli 2002 - 08:52 #3
skwat, Jeg laver rettelserne vedr. BSD kategorierne.

Windows kategorierne vil jeg dog ikke lægge et niveau længere ud, da de er meget hyppigt brugt.

space, ok.. den kommer også med :)

NanoQ/coadmin
Avatar billede skwat Praktikant
03. juli 2002 - 11:00 #4
nanoq: Indrøm det det er fordi at windows brugerne ikke kna finde ud af det.
Avatar billede skwat Praktikant
03. juli 2002 - 11:04 #5
Det ville også være fedt med en IPFW og en PF under firewall da disse bruges under mange forskellige styresystemmer
Avatar billede NanoQ Nybegynder
03. juli 2002 - 11:06 #6
skwat, jeps... men jeg synes ikke det er noget man i dag ser er bliver oprettet mange spørgsmål om i de andre kategorier. Derfor ser jeg ikke behov for egne kategorier :)
Avatar billede skwat Praktikant
03. juli 2002 - 11:07 #7
hvor mange henvisninger vil du have?
Avatar billede NanoQ Nybegynder
03. juli 2002 - 11:11 #8
Hmmm... well.. jeg opretter dem...

Jeg laver en oprydningsrunde igen om et par måneder... her fjerne jeg de kategorier der ikke bliver brugt :)
Avatar billede skwat Praktikant
03. juli 2002 - 11:25 #9
De skal naturligvis ligge under prof.
Avatar billede skwat Praktikant
04. juli 2002 - 23:30 #10
øv
Avatar billede NanoQ Nybegynder
06. juli 2002 - 00:03 #11
Så er jeres rettelser og forslag lagt på...
Avatar billede Slettet bruger
06. juli 2002 - 20:41 #12
:)

men har i ikke glemt at rette drop down menuen ;)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
06. juli 2002 - 23:59 #13
Jeg ville tro den fulgte selve menustrukturen. Men åbenbart ikke.

Jeg kan rette i den "fysiske" struktur... men jeg kan intet gøre ved dropdown menuen. Jeg ringer til Admin mandag, hvis ikke den er rettet inden da.