Avatar billede p65 Nybegynder
02. juli 2002 - 15:39 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Canal Digital eller Viasat

Hvad er bedst Canal Digital eller Visat abonement?

Størst udvalg, flest film og færrest reklamer.
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
02. juli 2002 - 15:45 #1
Tja, det kommer an på hvilke pakker du vælger.

Går du efter filmkanaler er det ret ens, dog har viasat 6 filmkanaler (tv1000 1,2 og 3 samt cinema 1,2 og 3) hvor CD kun har 3 (c+, gul, og blå).

De har begge payperview, og resten af deres udvalg er også ret ens.
Dog har visat tv3 osv, imens CD har zulu, tvdanmark med flere.
Avatar billede hijklm Juniormester
02. juli 2002 - 16:17 #2
Jeg ville selv anbefale Canal Digital.
Som du kan se har de mange ligheder med Viasat, men de "små" kanaler er bare bedre på Canal Digital end på Viasat.

Der er alt for mange dårlige og ukendte små kanaler på Viasat.

Derfor: vælg Canal Digital, og vælg Canal + med, så får du nogle gode timer foran skærmen.... :-)

www.canaldigital.dk
Avatar billede djeclemen Nybegynder
02. juli 2002 - 16:50 #3
Jeg anbefaler Viasat

TV3 og 3+ er en del bedre end Tvdanmark!
Avatar billede p65 Nybegynder
03. juli 2002 - 09:26 #4
djeclemen>> men er der ikke MANGE flere reklamer på TV3/3+ end TvDanmark?
Avatar billede djeclemen Nybegynder
03. juli 2002 - 10:01 #5
nej det syntes jeg faktisk ikke!
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
03. juli 2002 - 11:55 #6
Jeg ville nok vælge en kombineret løsning.
1: CD's "lokalpakke" med zulu, tvdanmark, DR osv.
2: Viasat's store pakke med TV1000 osv.

På den måde har du det bedste fra CD (minus filmkanaler) og alt fra Viasat (altså en del filmkanaler) - incl. tv3.

Af receiver ville jeg købe en Force 1122S fra www.satarmy.de hvor den sælges til *langt* under markedsprisen i DK.

Det er absolut den bedste receiver, og den kan køre viaccess og CD samtidig uden ekstra modul. Jeg har iøvrigt selv en :)
Avatar billede p65 Nybegynder
03. juli 2002 - 22:08 #7
Jeg forstår ikke at man skal betale for TV3. Udsendelserne er rigtig dårlige, afbrudt af MANGE reklamer.

Canal Digital Family + Viasat Basis ser ud til at dække bedst.