Avatar billede clausmeyer Nybegynder
01. juli 2002 - 22:29 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

valg af digital kamera

hvilket digital kamera kan i anbefale til max 4000
det skal bruges at man kan indlevere billederne på et medie til foto handleren og derefter få dem lavet på papir så kvaliteten skal være den samme som ved papir billeder.

den skal bruge compact flash ram moduler
den skal have usb eller seriel
video tilslutning til tv så man kan se billeder på tv

genopladelig batteri
flest muligt antal mill pixels
Avatar billede simonhusby Nybegynder
01. juli 2002 - 22:52 #1
Hvis det kun skal være de begrænsninger kan du godt få det for 3000. kr
Avatar billede ..musse.. Nybegynder
02. juli 2002 - 00:02 #2
http://www.dpreview.com/

godt site

/Musse
Avatar billede henninga Novice
02. juli 2002 - 00:33 #3
Du får et udmærket kamera hvis du køber et 2Mpix og ikke skal bruge billeder større end 10x15. Det er kun hvis du vil til at lave forstørrelser du skal bruge flere pixels.
Det vigtigste ved et kamera er linsen. Hold dig til et anerkendt mærke som også producerer spejlrefleks kameraer - så ved du, at de kan lave linser.
Olympus / Canon / Nikon / f.eks - De laver noget der virker.
Og så hold dig fra seriel - det tager 100 år og en formiddag.
Olympus bruger almindelige batterier - og de kan selvfølgelig osse købes som opladelige, har TV-tilslutning, USB og et ordentligt objektiv.
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
02. juli 2002 - 00:38 #4
Vælg Olympus, Fuji eller Canon, men du kan læse meget mere på Steve´s Digicams http://www.steves-digicams.com/
Avatar billede clausmeyer Nybegynder
02. juli 2002 - 01:04 #5
har kik på følgende pt

sony dsc 71
olympus c300 ny model
begge til under 4kilo
Avatar billede clausmeyer Nybegynder
07. juli 2002 - 00:24 #6
.
Avatar billede clausmeyer Nybegynder
07. juli 2002 - 00:25 #7
.