Avatar billede phytias Nybegynder
01. juli 2002 - 22:09 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Upload mm.

Jeg søger et script, hvor jeg kan uploade billeder på en server og skrive en tekst under dem og så få dem vist på en side...!

Altså en upload box, hvor man kan browse sin HD og vælge billede, en box, hvor man skriver det tekst som kommer under billedet, så trykker man upload og man bliver sendt til en side, hvor alle billederne bliver vist som thumbnails og så trykker man på det først og så kommer billedet i midten på siden og teksten under og så er der to links som hedder tilbage og frem... nogen som har sådanne et, eller kan lave et, eller ved hvor man kan downloade sådan et...

Tak
Avatar billede Søren Bech Morsing Praktikant
02. juli 2002 - 10:26 #1
Din egen server?

så hent aspSmartUpload fra www.aspsmart.com (den er gratis)
Installer
Brug nogle af eksemplerne. (eller skriv igen)

Ikke egen server?
Så bør din udbyder have et upload komponent de stiller til rådighed
Avatar billede phytias Nybegynder
05. juli 2002 - 15:10 #2
hmm
Avatar billede djeclemen Nybegynder
05. juli 2002 - 15:16 #3
hvad sker der her?
Avatar billede djeclemen Nybegynder
05. juli 2002 - 15:18 #4
ANMELDT..! vær gang du har oprettet et spm. så har du selv slugt spm..!