Avatar billede mikoalngelo Nybegynder
01. juli 2002 - 19:02 Der er 5 kommentarer

Kildekoder

Der burde være en funktion på eksperten der indeholdt en hel masse kodeeksempler så man ikke behøvede oprette et nyt spørgsmål når man for eksempel ville lave en popup uden statusbar, men i stedet bare skulle gå ind på kildekode-delen for den pågældene kategori og så derfra finde den ønskede kode.
Avatar billede yousif Nybegynder
01. juli 2002 - 19:09 #1
mikoalngelo> fed ide!
Avatar billede dyre Nybegynder
01. juli 2002 - 19:10 #2
god ide (men MANGE er tidligere kom med den)så jeg tror ikke den bliver til noget
Avatar billede mikoalngelo Nybegynder
01. juli 2002 - 19:14 #3
Øv :(
Avatar billede NanoQ Nybegynder
01. juli 2002 - 19:32 #4
Hvem skulle vedligeholde det?

Admin er allerede hårdt presset idag...

Sådan en feature skal jå løbende vedligeholdes.
Avatar billede mikoalngelo Nybegynder
01. juli 2002 - 19:43 #5
Prøv at se på www.script.dk . Der er der en sådan funktion, måske kan det give inspiration