Avatar billede tumben Novice
30. juni 2002 - 23:58 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

Philips PCVC740K ToUcamPRO...må jeg se et billede taget med det

Hej
Det lyder som om Philips PCVC740K ToUcamPRO er et af dem der "styrer"...
er der nogle steder man kan se noget live med det camera..eller måske bare nogle stills.
Overvejer at købe sådan et ..men det skal sgu være godt i lidt lys....ER det det ???
Avatar billede annikadk Nybegynder
01. juli 2002 - 00:49 #1
http://annika.dk/Toucam.zip (1.2mb) er der 3 billeder i, som jeg modtog da jeg stod overfor om jeg skulle vælge lige det cam.

Mit eget er offline og har ikke lige nogle her.
De billeder jeg havde i svag belysning kan jeg heller ikke finde, så kan desværre ikke vise hvor lidt lys det kræver for OK billeder..
Avatar billede james_t_dk Juniormester
03. juli 2002 - 19:50 #2
Jeg har et sådan cam, det er virkeligt godt. Selv når det er lidt mørkt. Det reagere hurtigt og laver nogle gode skarpe billeder.

Min server er ikke oppe lige nu.

Det eneste der er dårligt er at driver opdateringen tilsyneladende ikke duer. Men driveren virker upåklageligt så hvorfor opdatere.....
Avatar billede tumben Novice
04. juli 2002 - 00:23 #3
det lyder jo godt men virker driverene..også i win 2000 ??
Avatar billede annikadk Nybegynder
04. juli 2002 - 00:26 #4
yeps 2000 og XP har jeg kørt med den
Avatar billede tumben Novice
04. juli 2002 - 00:31 #5
ok..så må jeg tømme sparegrisen...tak skalI ha...læg lige et svar begge to
Avatar billede annikadk Nybegynder
04. juli 2002 - 00:37 #6
:)
God fornøjelse!
Avatar billede james_t_dk Juniormester
04. juli 2002 - 10:17 #7
Jeg bruger det også under W2K
Avatar billede tumben Novice
04. juli 2002 - 10:39 #8
ok takker
Avatar billede tumben Novice
13. juli 2002 - 00:36 #9
Jeg må sige ..jeg er meget tilfreds med det camera..det er en fornøjelse..det hele virker jo og cameraet LAVER sgu gode billeder..også god software..måske lige med undtagelse af det der livestreamprogram "spotlife"..det er ikke for stabilt.
Cameraet kan varmt anbefales (husk at hente opdateringerne) :-))

..er der forøvrigt nogen der kender et GRATIS webcastprogram, hvor man både kan streame video OG lyd..jeg mener noget man kan finde ud af (jeg har mit eget domæne, så det skal ikke være sådan noget "læg din stream her hos os i en måned"..og så betal.
Jeg bruger visiongs nu men ..hvad med lyd ???
Avatar billede annikadk Nybegynder
13. juli 2002 - 09:33 #10
Dejligt at det lever op til forventningerne :)
Nu er det den lyse tid, men selv til vinter tror jeg du bliver overrasket :)

Mht. Streaming af lyd og billede i et free-program, kender jeg desværre ikke nogle.