Avatar billede yousif Nybegynder
30. juni 2002 - 10:55 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

En lille rettelse

Hej

Jeg synes at det ser lidt dumt ud med:

                <TD STYLE="padding:3px;"><SPAN ONCLICK="document.location.href='/pro';" STYLE="cursor:pointer;">Med Exp Pro kan du bl.a:<BR><B>konfigurere sideboxe</B></SPAN></TD>

Hvorfor ikke lave det om til:

                <TD STYLE="padding:3px;"><SPAN ONCLICK="document.location.href='/pro';" STYLE="cursor:hand;">Med Exp Pro kan du bl.a:<BR><B>konfigurere sideboxe</B></SPAN></TD>

Det synes jeg ser lidt bedre ud.
Avatar billede dennism Nybegynder
30. juni 2002 - 11:05 #1
Du burde nok lige skrive i 'titlen' at spm.'et er til admin!
Ellers er der nok lille chance for at han ser dette spm.!
Avatar billede dennism Nybegynder
30. juni 2002 - 11:06 #2
Men jeg er iøvrigt enig... Det er dumt ud med den hånd!
Avatar billede zarthax Nybegynder
30. juni 2002 - 11:08 #3
Well... den eneste rettelse der er lavet er ":pointer;" om til ":hand;"...
Hvilken af dem kan gøre den ældste ver. af IE ??
Avatar billede knudgert Nybegynder
30. juni 2002 - 11:17 #4
cursor:hand findes ikke i css-standarden.
Pointer er det korrekte at bruge, det er en bug i IE 5, at den bruger hand i stedet for pointer.

Men for at stille IE 5 tilfreds, så kan man skrive style="cursor:pointer; cursor: hand"
Avatar billede yousif Nybegynder
01. juli 2002 - 15:02 #5
lukker