Avatar billede zarthax Nybegynder
29. juni 2002 - 21:54 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

"Den åbne tråd"

Kan man ikke gøre http://www.eksperten.dk/kat/123/ til en åben tråd hvor det ikke er nødvendigt at logge ind ?

Der er mange der kommer ud for at de slettes af en eller anden uvist årsag. Disse personer opretter derefter en ny profil for at brokke sig eller for at spørge hvad der gik galt. Dette medfører en masse dobbeltkonti og efterfølgende rod og vrede.

Med den åbne tråd undgås dette; folk kan kun komme ind på denne tråd og har evt. kun mulighed for at skrive 2-3 indlæg til forsvar eller forklaring.

Man kunne også lave et generelt nick, der kun kan skrive i denne tråd. evt. med et nummer bagefter.
Eks.: Jupiter1, Jupiter2
eller med store bogstaver: JUPITER1, JUPITER2.....
Avatar billede egede Nybegynder
29. juni 2002 - 22:02 #1
God idé
Avatar billede resten Nybegynder
29. juni 2002 - 22:08 #2
Det er bare det dem som ikke kan logge ind er for di de prøver at logge sig ind med flere brugernavne.
Avatar billede zarthax Nybegynder
29. juni 2002 - 22:12 #3
-->resten

Som regel korrekt..... faktisk næsten altid, men for at sikre at man er vidende om eventuelle tekniske fejl på E, kunne denne løsning understrege at man på E altid er der for brugerne.
Derfor er der også indbygget en "begrænser" i mit forslag.
Men nu jeg har læst det igennem, kommer der jo et nyt problem; Hvem skal administrere denne tråd ?? den er jo værdiløs hvis ikke der sidder 2-3 "bussemænd" (misforstå venligst ikke), og forklarer folk de ting der sker hvadenten de er smidt af på grund af overtrædelser, eller der er sket en teknisk fejl i systemet, hvilken man kun kan forvente med så stor en belastning i form af profiler. :-/
Avatar billede zarthax Nybegynder
30. juni 2002 - 10:10 #4
Well, der er jo ingen grund til at indlæget er åbent :-D