Avatar billede ibholt2 Nybegynder
14. august 2000 - 11:10 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Konverteringsproblem

Jeg har et problem med konvertering af en Access database. Den melder om Scriptfejl.

Database kan download her http://www.kif-atletik.dk/abbonenter.zip

Kodeordet er amanda.

Databasen skal konverteres til Access 2000 og bruges i dette program.

Håber der er en som kan hjælpe
Avatar billede tommyv Nybegynder
14. august 2000 - 13:42 #1
Jeg har prøvet at konvertere og får åbenbart den samme fejl som dig :-(

Jeg håber, at der er andre, der kan hjælpe dig, og jeg lytter lige med...
Avatar billede engberg Juniormester
14. august 2000 - 14:42 #2
Jeg får også fejl - skriver at det måske er pga. DAO understøttelsen som ikke længere er aktuel.

Når jeg bare åbner den brokker den sig over at DCount ikke er defineret i Function vis_miniskabe().
Avatar billede macjensen Nybegynder
14. august 2000 - 17:51 #3
Sæt DAO højere op i referencer og erstat table med recordset i koden.
Avatar billede ibholt2 Nybegynder
15. august 2000 - 09:13 #4
Det er sikkert alle gode råd, men da jeg ikke har forstand på Access, vil jeg foretrække en færdigløsning. Dvs. en konverteret database, som jeg vil modtage pr. mail.

Der er en grund til at det giver 200 p.
Avatar billede macjensen Nybegynder
15. august 2000 - 10:48 #5
De fleste af os er ikke her for point. Men never the less. Hvor skal den sendes?
Avatar billede ibholt2 Nybegynder
15. august 2000 - 11:22 #6
OK, nogle er :-)

Send den til [mail-fjernet]
Avatar billede ibholt2 Nybegynder
16. august 2000 - 09:54 #7
Michael, du må lige skrive et indlæg, så jeg kan lukke spørgsmålet.
Avatar billede macjensen Nybegynder
17. august 2000 - 11:13 #8
Indlæg om hvad?