Avatar billede Slettet bruger
28. juni 2002 - 17:50 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Eksperten PRO. Skjulte indlæg box.

Hej Eksperten/Admin,

Det undrer mig med den store box til skjulte indlæg under et spørgsmål, når man ikke har valgt at skjule nogle indlæg. Man skulle ihvertfald tro, at denne box kunne minimeres, som de andre boxe her på Eksperten kan. Men dette virker tilsyneladende ikke.

Når der ingen skjulte indlæg er, bør denne box slet ikke være der.

Se følgende screenshoots:

http://www.fyrdenaf.dk/billederDiverse/exp1.jpg
http://www.fyrdenaf.dk/billederDiverse/exp2.jpg

På forhånd tak.
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
28. juni 2002 - 17:57 #1
...kan du ikke folde menuen sammen, eller ???
Avatar billede Slettet bruger
28. juni 2002 - 17:58 #2
Som det fremgår af de 2 screenshoots, nej.
Avatar billede retaxes Nybegynder
28. juni 2002 - 18:07 #3
hvad skal den i det hele taget bruges til, det undrer mig.
Jeg kan heller ikke folde den ud mere, har kunnet.
Avatar billede Slettet bruger
28. juni 2002 - 18:10 #4
retaxes: De indlæg fra et spørgsmål, som du har valgt at skjule, ryger op i denne box, så du kan fremkalde dem igen. Men når der ingen skjulte indlæg er, bør boxen ikke være der. Som minimum bør den kunne minimeres.

Iøvrigt havner de i midten af boxen, når man smidder dem derop. Der mangler nok en valign="top" eller noget.
Avatar billede annikadk Nybegynder
28. juni 2002 - 18:44 #5
At den ikke foldes sammen, er det ikke fordi den blå menu der, altid = spørgerens indlægs længde??
Og dermed rent synsbedrag?
Avatar billede Slettet bruger
28. juni 2002 - 18:46 #6
Jow den følger spørgsmålets længde. Men det er jo sådan set ikke relevant.
Avatar billede kapla Nybegynder
28. juni 2002 - 18:48 #7
annika, korrekt. En lukket menu har en pil der peger til højre, En åben har en pil der peger nedad.
Avatar billede Slettet bruger
28. juni 2002 - 18:50 #8
annikadk: Nåå, nu fatter jeg, hvad du mener :)

Jeg mener dog stadig, at boxen ikke bør være der, hvis der ikke er nogle skjulte indlæg. Ligesom at indlæg der tilføjes boxen ikke placeres i toppen af denne.
Avatar billede jakoba Nybegynder
29. juni 2002 - 19:00 #9
Hvis det skal fjernes, hvad skal der så stå istedet?

Det ville være lidt fjollet at flytte
        Kommentar:
        susanne_larsen
op så hun stod foroven udfor dit spørgsmål, idestedfor udfor sin egen kommentar
Avatar billede Slettet bruger
29. juni 2002 - 19:03 #10
Ja, nu er jeg stået af. Vi lukker.