Avatar billede bedsize Novice
27. juni 2002 - 22:36 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

TV Tool

Tv Tool er et kannon program, da det har hotkeys til skift mellem pc og tv....! Men ikke gratis, så hvis ikke har de ca 100kr det koster og man kan nøjes med 10min filmklip ad gangen er det et fedt program, med jeg kan ingen af de førnævnte, så jeg efterlyser et tilsvarende gratis program (hotkey til skift mellem pc og tv)
hvis nogen af jer derude kender et sådanne så skriv venligst det her....!
Avatar billede resten Nybegynder
27. juni 2002 - 22:38 #1
Hvis du kigger på siden hvor du har hentet tw tools det kan du finde et næsten nøjagtig samme program  som er gratis.
Avatar billede bedsize Novice
27. juni 2002 - 22:46 #2
Ja men det program har ikke denne hotkey..
Avatar billede bedsize Novice
28. juni 2002 - 11:13 #3
jo det har det, men det virker ikk under windovs xp
Avatar billede resten Nybegynder
28. juni 2002 - 11:40 #4
Hmm jeg har da ellers kørt med det på min xp ?