Avatar billede mhoffmann Nybegynder
27. juni 2002 - 22:18 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Fejl i point

Hej

Min "info" boks oppe i venstre hjørne viser forkert. Nogen gange viser den at jeg har 60 udestående point, andre gange 30 point. Jeg har kun 30 udestående point, og hvis jeg går ind under min konto, og vælger point regnskab viser den også kun 30 point som udestående. Men alligevel viser info boksen 60 udestående.

Nogle gange ændre den det til 30 point hvis jeg logger af, og logger på igen.

Det startede efter at coadmin lukkede en af mine spm. Det var (er) nemlige 30 udestående point i det spm. og så har jeg at andet udestående med 30 point.

Er der nogen der kender problemet, fejlen eller ved hvad der er galt??

Mvh. Martin
Avatar billede pib Nybegynder
27. juni 2002 - 22:22 #1
Det samme er sket for mig :(
Et af mine spm. er også slettet, og der står også i min infoboks, at jeg har 30 point ude, og det var også det antal point jeg havde gav for et rigtig svar.

/Ib
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
27. juni 2002 - 22:22 #2
Hele dagen igennem har der været problemer med pointsystemet, hvilket med stor sandsynlighed har noget at gøre med at Eksperten Pro lige er blevet lanceret og har startvanskeligheder.
Avatar billede cazzznh Nybegynder
27. juni 2002 - 22:27 #3
har samme problem som pib beskriver.
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. juni 2002 - 22:47 #4
http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=mhoffmann&option=24

og bagefter logger du ud og ind igen - sådan løste jeg problemet :)
Avatar billede mhoffmann Nybegynder
27. juni 2002 - 22:52 #5
Ja, det virker også nogle gange. Men så når jeg logger på eksperten senere er fejlen der igen... :-(
Avatar billede mhoffmann Nybegynder
28. juni 2002 - 15:48 #6
.