Avatar billede praetorian Nybegynder
27. juni 2002 - 17:17 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

510FX FamilyCam??, pengene værd

Kære Eksperter

Jeg har et digital kamera der virker meget interessant. Men så var det lige at jeg tænkte om det egentlig er pengene værd ???. Kameraet jeg tænker på er et Trust 510FX FamilyCam. Linket her nedenfor linker direkte til kameraet hos Trust.  Jeg skal give ca 1.300,- for det nu og 1.550,- normalt.

http://www.trust.com/products/frame-product.htm?artnr=12913

Med om det er pengene værd tænker jeg på om billederne bliver så dårlige/utydelige at man lige så godt kunne have ladet være med at købe et sådanne kamera eller er det et såkladt røverkøb.

Mvh
FLemming Jacobsen
Avatar billede cholm Nybegynder
27. juni 2002 - 17:31 #1
Det lyder da nanvittigt billigt hvis det virkelig har en opløsning på 3,3 megapixel.

/cholm
Avatar billede cholm Nybegynder
27. juni 2002 - 17:38 #2
Tilsyneladende er der ingen LCD-skærm - det trækker jo godt nok noget ned...

/cholm
Avatar billede praetorian Nybegynder
27. juni 2002 - 17:51 #3
det har en LCD skærm til "status" beskeder, men ved så ikke om at den så kan vise billeder i den alligvel. Men hvis man endelig vi lse billederne kan man jo bare slutte det til PC, den bærbare eller fjernsynet såfremt at kameraet ikke kan vise billederne på LCD skærmen
Avatar billede praetorian Nybegynder
27. juni 2002 - 17:55 #4
Men det jeg tænkte på var om der ikke også var nogle der havde viden og fotografering der enten kunne komme med positive og/eller negative ting om det pågældende kamera. Og eller muligvis foreslå et alternativ.
Avatar billede praetorian Nybegynder
07. august 2002 - 12:01 #5
Jeg har besluttet mig at droppe ideen og købe et alminelig kamera og så denhen en scanner istedet