Avatar billede donkristiano Nybegynder
27. juni 2002 - 00:25 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Popup ved loading af index

Jeg er interesseret i at lave et popup som loader automatisk når index siden kaldes...........HILFE ;-)

- Don K
Avatar billede nicofrench Nybegynder
27. juni 2002 - 00:26 #1
jammen tillykke... med din interesse..
Avatar billede nicofrench Nybegynder
27. juni 2002 - 00:27 #2
spøg til side..
jeg går udfra at du gerne vil vide hvordan det skrives ind i koden...?
Avatar billede ztyxx Nybegynder
27. juni 2002 - 00:28 #3
<html>
<head>
<title>Untitled Document</title>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1">
<script language="JavaScript">
<!--
function MM_openBrWindow(theURL,winName,features) { //v2.0
  window.open(theURL,winName,features);
}
//-->
</script>
</head>

<body bgcolor="#FFFFFF" text="#000000" onLoad="MM_openBrWindow('http://www.enside.dk','vindue','resizable=yes,width=200,height=200')">
</body>
</html>
Avatar billede donkristiano Nybegynder
27. juni 2002 - 00:35 #4
Sankju.......hvis nu den side som skal loades skal kunne scrolle......er der så en eller anden lille ting som kan tilføjes således at dette lader sig gøre ?....lad os antage at popup'en er 400 høj, men et af de links som skal åbnes i popup'en er "højere" ( selve sitet skal laves som et micros.)
/Don K
Avatar billede ztyxx Nybegynder
27. juni 2002 - 00:38 #5
her er den med die ganzen molevitten in

<html>
<head>
<title>Untitled Document</title>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1">
<script language="JavaScript">
<!--
function MM_openBrWindow(theURL,winName,features) { //v2.0
  window.open(theURL,winName,features);
}
//-->
</script>
</head>

<body bgcolor="#FFFFFF" text="#000000" onLoad="MM_openBrWindow('http://www.enside.dk','vindue','toolbar=yes,location=yes,status=yes,menubar=yes,scrollbars=yes,resizable=yes,width=200,height=200')">
</body>
</html>
Avatar billede donkristiano Nybegynder
27. juni 2002 - 00:44 #6
STORT.........mange tak for hjælpen denne gang :-)
Avatar billede ztyxx Nybegynder
27. juni 2002 - 00:45 #7
eksemplet er lavet med Dreamweaver, der kan hentes en demo på www.macromedia.com,
det er en udmærket editor, hvis man altså vil betale for den :-)
Avatar billede ztyxx Nybegynder
27. juni 2002 - 00:56 #8
takker for point :-)
Avatar billede donkristiano Nybegynder
27. juni 2002 - 01:00 #9
OK....jeg sidder lige med en version 3.0.......men er ikke så meget inde i det, at jeg fatter det hele endnu ....men det kommer vel med tiden :-)
Avatar billede ztyxx Nybegynder
27. juni 2002 - 01:03 #10
i v 4 skal du åbne Window->Behaviors og klikke på Open browser window, ved ikke om det er det samme i 3´eren, men mon ikke??