Avatar billede jps2mt Nybegynder
26. juni 2002 - 22:11 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Ligos MPEG Video Codec

Jeg leder efter Ligos MPEG Video Codec, da jeg har fået en film, som er komprimeret med den...

Jeg har kigget via Google, og fundet Ligos hjemmeside, men jeg kan ikke finde et codec der virker...Har prøvet at hente det Indeo codec de har på deres side, men det hjælper mig ikke...

Ved at den er komprimeret med det codec, da en af mine kammerater kan se filmen, men han ved ikke hvor han har det codec fra...

Mvh. Morten
Avatar billede hermandsen Juniormester
26. juni 2002 - 22:13 #1
Avatar billede hermandsen Juniormester
26. juni 2002 - 22:18 #2
Avatar billede jps2mt Nybegynder
26. juni 2002 - 22:23 #3
Den har jeg allerede installeret...Og har prøvet at geninstallere den...
Avatar billede jps2mt Nybegynder
26. juni 2002 - 22:28 #4
Fik det selv til at spille...Installerede LSX MPEG Encoder...Og der var den i...
Avatar billede hermandsen Juniormester
26. juni 2002 - 22:33 #5
Jamen det var jo godt så... :)