Avatar billede naesbygaard Nybegynder
26. juni 2002 - 19:15 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Card Reader og lidt til...

Hej alle,

Jeg leder efter 2 ting.
1. en meget lille og compact smart media cardreader.
2. en ting hvor på man kan læsse sine billeder over på. Men den skal være lille. (noget man kan tage med på ferie, hvor man ikke gider at tage sin laptop med). (jeg ved ikke om det findes)

Tak på forhånd

/NbG
Avatar billede hhjensen Nybegynder
26. juni 2002 - 22:28 #1
Ved der findes en slags transportabel harddisk til det formål. Kan desværre ikke huske hvor jeg har hørt om det, men det findes!
Avatar billede and.vang Nybegynder
11. juli 2002 - 21:24 #2
Jeg har netop købt en læse/skrive enhed hos PRC-DATA, dog var denne til CF-kort. Den virker upåklageligt!!! Jeg kan se at Feiya (producenten af min læser/skriver-dims) også har en til smartmedia-kort, jeg skal selvfølgelig ikke kunne sige noget om kvaliteten af denne... PRC-data har den på restsalg, og desuden har de tilbud på smartmedia-kort med 64 Mb til 247 kr!!!

www.prc-data.dk

/Anders :)
Avatar billede naesbygaard Nybegynder
29. august 2002 - 10:47 #3
archos har en multimedieenhed. Med 20 gb HDD. Der kan man købe et fotomudul (bla.) til og så kan man smide enten smartmedia eller CF over på den. Den koster lidt over 5k incl. fotomodulet. Men så har den også en lille skærm så man kan se divxfilm på, høre mp3 og se billeder på den! Understøttter USB 1,2 og firewire bla.
Cool lille fætter!

Mht. cardreader, så har imation(.com) en ret lille ting. (http://www.imation.com/en_US/product.jhtml?Id=IM_PRD334)
Uden ledning eller noget, bare et usbstik som ender i en cardreader som kan det hele! (Supports Compact Flash (Type I and II), SmartMedia, Multimedia Card, SecureDigital, Memory Stick, and IBM's Microdrive) Den koster 650 kr. herhjemme!

/NbG