Avatar billede haloo Nybegynder
25. juni 2002 - 20:07 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kapital ell programmør Snyd.dk

Hej med dig.
For et styk tid siden købte jeg Websitet, snyd.dk  - han havde ik tid til at opdatere og sites mere, såå jeg slog til håber jeg da.. han har os oprettet sig inde på chart, og da jag overtog snyd.dk havde der ca. været 810000 besøg -i gennemsnit 2000 visit pr. dag. Websites var af totalt gammelt webdesign, men der er en kæmpe mysql...php... database med snydekoder til næsten alle psx, px2, pc, Xbox, nintendo64, gameboy, gameboy advance, Spil. (V.I.P Member Login - skal laves i ny udgave af snyd.dk)- Og selve Navnet er rigtig nemt at huske for alle "gamenørder" undskyld mig.
Jeg tænker på at der kan komme gode reklame penge udaf Snyd.dk Hvis den for et helt nyt, førende design - og så kan der smækkes nogle banner op på alle de, sidevisninger$$. Håber det er dig jeg mangler, for at Snyd.dk kan springe i luften med sit nye Førende design, jeg vil gerne lave en skriftlig aftale med Dig = Du kommer til at eje 30% af Snyd.dk hvis du styrer det meste af tasterne ved dette projekt, eller 40% hvis du smider de penge det vil koste at få et webfirma til lave siden. Har ik været så langtid i webmiljøet, men har lært lidt om programmering og styring af
websites - har mange gode projekter, bare på papir
og domæne indtil videre.
håber at høre fra dig ang. Snyd.dk

Venlig hilsen.
Claus Munster - Haloo.inc

postmaster@haloo.dk
Avatar billede fangel Nybegynder
25. juni 2002 - 20:32 #1
Hey, som sagt i dit tidligere indlæg med samme emne, Jeg er intereseret...

jeg er selv med i et webdesign firma (eller... vi laver da sider for folk...) så jeg har den fornødne viden om PHP og MySQL...

morten_fangel@desi-dev.dk

Referencer:
http://www.brylluzonen.dk/forum.php <= et "free-for-all" forum i PHP med en MySQL database, designet har jeg IKKE stået for

http://bjarnared.desi-dev.dk <= en side for en forening hvor der bl.a. er en online kalender, det skal dog lige nævnes at designet ikke er helt færdigt endnu... (log ind som: bruger: "test", kode: "test")

Morten Fangel
- De|Si Development | www.desi-dev.dk
Avatar billede haloo Nybegynder
26. juni 2002 - 02:41 #2
Claus Münster vedrørende Snyd.dk

Mit nye Projekt.
Jeg har lige købt snyd.dk af en programmør,
der ikke har tid til at opdatere og vedligeholde siden mere.
jeg smed 15000kr og nu er websitet kommet i nye friske hænder.
Jeg forudser at mit projekt giver pengene 110% tilbage! - Hvordan kan jeg sige det? som sagt har jeg har overtaget websitet Snyd.dk, som er/var samlingspunkt for alle unge der mangler snydekoder til deres games.
websitet skal friskes op i et helt nyt 2002 look, med bl.a " V.I.P Member login, som noget helt Nyt" og så skal der laves en stor reklame kampagne på diverse sider, så vil antallet af besøg stige. 100% Sikkert
Jeg har lige fået snyd.dk hostet et andet sted, så regner snart med at projektet springer i luften, skal bare først have fundet de helt rigtige programmører til opgaven og så en god sum penge. Indtjening af penge foregår via sponsorer og banner eksponeringer* på min site (En eksponering* er 1 visning af et banner på ens website) Dertil kan man tilmelde sig Adlink.dk eller doubleclick.dk - De vil ordne alt inden for bannerannoncering. "Da jeg overtog snyd.dk kom der i
gennemsnit 2000 besøg hver dag, det vil sige 51000 pr. måned, hvis jeg nu får 4øre pr eksponering og hver bruger i snit laver 4 eksponeringer/klik på siden, så er det 9600kr om måned" tænk så over når antallet af besøg fordobles fordobles via god markedsføring
Hvis i/du finder interresse i dette projekt, og har noget kredit at putte i så må du meget gerne kontakte mig på:

postmaster@haloo.dk
Tlf: 27331133

Med venlig hilsen
Claus Munster - Haloo.inc
Avatar billede procept Nybegynder
26. juni 2002 - 08:26 #3
Du skal nok så hurtigt som muligt få lagt noget op på sitet !!!
Hvis ikke kommer du til at miste dine besøgende meget hurtigt og dine "fine" besøgstal kan meget hurtigt blive helt anderledes.
Avatar billede haloo Nybegynder
12. september 2002 - 01:34 #4
yeps..