Avatar billede -mathias- Nybegynder
25. juni 2002 - 14:36 Der er 14 kommentarer og
2 løsninger

2 nye kategorier

Hej.

Mange vil måske sige at det ikke hører hjemme her på Eksperten, og det er selvfølgelig også en smagssag.

MEN: faktum er at der kommer utrolig mange spm. vedr. computerspil (CS, GTA osv.) og mobiltelefoner.

Så hvorfor ikke give dem deres egen kategori - evt. under Generelt, for at få rydet op i "Fri Debat"

Hvad mener I?
Avatar billede Chewie Novice
25. juni 2002 - 14:38 #1
God ide
Avatar billede krustytk Nybegynder
25. juni 2002 - 14:41 #2
ja rigtig god ide!
Avatar billede mikoalngelo Nybegynder
25. juni 2002 - 14:44 #3
ENIG
Avatar billede -mathias- Nybegynder
25. juni 2002 - 14:45 #4
Det kunner være godt med en kommentar fra Admin/Coadmin
Avatar billede NanoQ Nybegynder
25. juni 2002 - 15:42 #5
Det kommer IKKE...

Det har været diskuteret utroligt mange gange.

Spil: En sådan kategori vil tiltrække et andet publikum end dem der er Ekspertens målgruppe. Dette publikum vil for en stor del være mindre seriøse computerbrugere (dem der primært benytter deres maskiner til spil). Dette vil uværgeligt sænke det samlede seriøsitetsniveau på Eksperten. Derfor ER det besluttet at der ikke kommer en spil kategori.

Ja... der bliver da allerede oprettet spil spørgsmål under "fri debat" idag. Dette er ikke ulovligt. Men så længe der ikke eksisterer en decideret kategori til disse spørgsmål, og Eksperten dermed ikke åbenlyst reklamerer med at det er et "spil forum" holdes denne type indlæg alligevel på et minimum.

Dog hørte jeg på et tidspunkt, at der i fremtiden vil komme en særlig spil.eksperten.dk

mobiltelefoner: Hvad skulle det næste så blive? - knallerter/scootere?
Jeg mener bestemt ikke mobiltelefoner passer ind på Eksperten. Igen synes jeg det er ok med spørgsmål vedr. disse under "fri debat".

Der er dog hybrid-dimser hvor man har kombineret mobiltelefoner med PDA'er... disse har sin plads i den kommende nye kategoristruktur.

NanoQ/coadmin
Avatar billede Chewie Novice
25. juni 2002 - 15:56 #6
Hvis man opretter en spil kategori og får muligheden for at ignorer den så ser men ingen spil ..... altså total minimeret !!
Avatar billede NanoQ Nybegynder
25. juni 2002 - 16:01 #7
Det har ikke så meget at gøre med man ikke vil se spil... det har snarere noget at gøre med man ikke gider se de folk en sådan kategori ville tiltrække...

Der findes flere gode fora specielt til spil... brug disse istedet. Eksperten er et forum til udveksling af SERIØS it viden...
Avatar billede krustytk Nybegynder
25. juni 2002 - 16:02 #8
NanoQ-->> prøv at tale til os som om vi var normale mennesker og ikke så patte børn der har brug for et støtte pedagog!

jeg syntes (og nu ved jeg godt jeg drejer diskutionen over på noget andet) at du latid taler(skriver) i en meget nedladende tone som om du er en slags gud herinde! hvilket jeg personligt ikke syntes du er!

ked af hvis jeg har trådt nogen over tærne! men jeg havdel ige brug for at komme af med mine aggrationer! so sorry!!!
Avatar billede NanoQ Nybegynder
25. juni 2002 - 16:07 #9
krustydk, jeg synes egentlig selv jeg skriver ganske sagligt... derfor forstår jeg ikke din kritik.
Avatar billede Chewie Novice
25. juni 2002 - 16:09 #10
ÅÅÅhhhh NEJ ..... jeg er skredet .... hyg jer
Avatar billede maniacdog Nybegynder
25. juni 2002 - 16:19 #11
"Eksperten er et forum til udveksling af SERIØS it viden..."

Og så går jeg igen ud fra at du også mener at læge spørgsmål (ikke it relateret) er seriøs IT viden...hmm okay.

Ved det nanoq, jeg dolker dig igen for jeg mener ikke lige at alle dine begrundelser bære lige godt.

Jeg skal nok holde mig væk herfra, kunne bare ikke lige lade være =)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
25. juni 2002 - 16:25 #12
maniac, den holder da fint... vi har jo netop en kategori til alle de spørgsmål der ikke direkte passer ind i Ekspertens fokusområde... nemlig "fri debat".

I den nye kategoristruktur vil dette endda være endnu mere tydeligt. Her er der én kategori til seriøse IT relaterede spørgsmål der ikke passer ordenligt ind i de øvrige kategorier og én kategori til alt det mindre seriøse samt ikke it-relateret.
Avatar billede -mathias- Nybegynder
25. juni 2002 - 16:46 #13
Hvorfor er fx. Audio og DVD mere "seriøst" end mobiler og spil?
Avatar billede NanoQ Nybegynder
25. juni 2002 - 16:48 #14
Audio er ment som audio ifbm. konfigurering af lydkort ol. DVD er ikke ment som DVD film, men som brug af DVD medier ifbm. pc'en.
Avatar billede -mathias- Nybegynder
02. juli 2002 - 19:09 #15
lukket
Avatar billede hermandsen Juniormester
12. august 2002 - 03:01 #16
Lige en notits... Audio behøver ikke kun at være konfigurering af lydkort. Det kan lige så godt være information om f.eks. XLR-kabler eller Surround Sound, hvilket jo også må siges at have en del indflydelse på det tekniske område... Måske ikke så meget IT, men føler stadig at grupperne hører hjemme her på grund af den tekniske del! :)

Bare en notits! ;)